Nå er det påskeferie!!

 

Skal ikke skryte på meg å ha gått SÅ lettkledd på jobb i dag..
Her ligger fremdeles snøen, men det er sol og deilige grader på dagtid. Bikkjekaldt og ekkelt på mårran. Så SÅ lettkledd tar jeg ikke sjansen på ennå når jeg farer av sted til jobb i 7-tida.

MEN… Det er fredag i dag.
Og selv om jeg sviktet kjolefredagen på jobb i dag, så tok jeg det igjen etter jobb.

Startet påsken med en kaffe med en venninne på Storosenteret. Og siden det er påskeferie nå, for meg i alle fall OG jeg så SÅRT trenger noen nye kjoler siden våren er rett om hjørnet, så kjøpte jeg en påskegul superbillig liten sak. Jeg har jo INGEN kjoler fra før…  😀 

 

Ellers har jeg det supert på jobb for tida! 
Det blir godt med ferie nå, det er sikkert og visst, men jeg koser meg for tida med elever og kolleger, våren er rett rundt hjørnet og sommeren ikke SÅ langt fra den heller.

Men FØRST skal jeg kos meg med ferien, en aldri så liten tur på hytta til brorsan i Sverige blir det også. Det blir koselig 🙂

 

Har du noen planer for påsken?

 

 

 

27 kommentarer
    1. Det blir helt sikkert perfekt med ferie, og vel unt. Hils brorsann fra meg. Har han fått tak i Jubileumsboka? Nyt ferien på alle måter. 🤗

    2. Den kjolen er da bare helt lekker👍🌼 Håper du snart får brukt den ute også. Plutselig blir det varmt, vettu. Og Kos deg skikkelig med ferie og påske og alt du skal gjøre. Jeg skal ha Oslopåske i år, som jeg har fortalt deg tidligere. Og mye etter tips fra deg🙋🏼‍♀️🐣

    3. Du ble skikkelig påskesnerten i den gule kjolen! 🥰 I år blir det ekstra mye sol på meg i påska, og kanskje blir det et par svømmeturer i havet også 😀

    4. Du som er så flink til å bruke kjoler må jo ha et visst utvalg. 😀👍 Flott kjole og du kler jo så godt gult også! 👌 Jeg har ingen gule klesplagg, men har bl.a. hengt opp gule gardiner på kjøkkenet. Det blir bra med påskeferie nå! 🐣🐥 Jeg skal ihvertfall få med meg påskenøtter, krim og påskelabyrinten.

    5. Kjempeflott kjole, og den kledde du 😊

      Håper påsken din blir kjempefin 😊

      I helgen skal jeg på katteutstilling. Mannen min og jeg tenker på å dra til Sverige på dagstur på onsdag eller torsdag. Hvis det blir mildere i været reiser vi på hytta, men vi tviler på at vannet er slått på siden det har vært så kaldt, og at det er så mye snø.

      Ønsker deg en kjempefin fredag, og ei kjempefin og god helg ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    6. Gult er kult! Og en trenger jo rett som det er noe nytt av slikt en bruker ofte! Her er det ull. Småbrukeren har sågar opprettet begrepet “ullbudsjett” for undertegnede….

    7. Stilig kjole på fine du! <3 kos deg masse med påskeferien din! Jeg skal jobbe de tre dagene, så håper jeg å suse avsted i bobilen! Klemmer <3

      1. Tusen takk 🙂 Jeg synes den så så gul og fin ut, og deilig på sommeren, tynn. Og kul med hullmønster. Må ha noe under da, men det er jo ikke noe problem 🙂 Jeg jobber ingenting i påsken 🙂 Deilig. BARE hvile meg og gjøre det som jeg vil 🙂

    8. Flott, påskegul kjole!🤗🐣🐥
      Du trenger mange kjoler fordi du bruker kjoler veldig ofte. Så det så!🤩👌🏻
      Håper du får en strålende start på påskeferien!🐥🐣

      1. Bra jeg får full støtte på at jeg TRENGTE en til 😀 Håper du får fin ferie også. Min dag har i alle fall vært topp på jobb og etterpå 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg