Nå har jeg begynt!!

 

 

Ok… da er jeg offisielt “i gang”! Startskuddet har gått… Hva jeg snakker om? Skygge-fotoer vel! Det er ikke de helt spektakulære skyggene i starten av våren. Man må liksom varme opp litt, for å se mulighetene 😉

Den øverste er meg og søsters med god avstand, men likevel sammen på skyggen. 

 

En trumpete sur Frodith, med en vill og gal skygge…

 

 

Noen porter er stengt for meg…

 

 

Veien opp til Ekeberg er full av trapper.

 

Jeg kan se ganske så grasiøs ut…i skyggen altså…  😀

 

    Eller bare rar…

 

 

Liker du å ta skyggebilder? 

 

 

 

#skygger #foto

13 kommentarer
    1. Det fine med å ta skyggebilder nå om dagen er jo at solen fortsatt er nokså lav, og da blir jo skyggene lange 🙂
      Jeg tar av og til skyggebilder 🙂
      Nyt søndagskvelden ♥

    2. Masse sol i dag som gir masse skygger. Spaserte i skogen som svetten slite i dag, store som små så jeg. Så at Hellashytta var åpent igjen etter en koranapause. Men mine penger lå hjemme så jeg gikk hjem og spiste hjemme. Sykkeltur ble det opp til Landfallbru ned til Rundtom og hjem. En vakker søndag er snart over.Nå blir det TV og nett utover.Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg