Nå kan du lure nå…

 

 

Tenker du ble bittelitt nysgjerrig nå, og det ble du med rette! 
Jeg skal jo fortelle deg noe, og da er det jammen lurt du kommer inn her. I dag er det en ny liten “nøtt” eller hva man skal kalle det. Hvis du følger nøye med når jeg legger ut dette, så PLUTSELIG en dag så følger det premier med også, hvis man klarer det. Så heng med. Jeg legger jo ut svarene også etterhvert.

Jeg snakker mye saktere her på videoene enn jeg gjør til vanlig, og mye tydeligere. For jeg håper at dere skal henge med på hva jeg sier 🙂

Så tør du prøve deg i dag, på hva jeg sier? Har du NOEN ord du forstår, så legg de i kommentarfeltet <3

 

 

 

 

 

#video #tegnspråk #

7 kommentarer
    1. Kaster meg ut på jeg også. Du sier kanskje:”Hei og god morgen! I dag skal jeg til”. Så stopper det for meg 🙂

      Kjempegøy at du legger ut slike videoer 🙂

      Ønsker deg en kjempefin mandag, og ei kjempefin og god uke <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    2. Hei. God morgen. Gjøre hva? (Hva skal jeg gjøre?
      Jo, Nå skal jeg… resten klarer jeg ikke å tyde 🙂

      Ikke helt sikker på dette i dag, var litt vanskelig det siste. Men tar sjansen likevel. 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg