Nå kan våren bare komme!


Jeg er klar som et egg!

Har massevis av kjoler i skapet, som er klare for lufting. De nærmest banker på skapdørene, for å få komme ut…. Alle slags farger roper og ber om å få slippes ut i det fri, for å ta seg en liten dans nedover gatene.

Jeg har jo også blitt dronningen av gjenbruk, og kjøpte i går en topp på Lindex. Den roper VÅR, med høy og klar stemme 😀 Jeg kjenner ingen andre nesten, som kan bli SÅ glad av å omgi seg med farger. Denne toppen var også veldig myk og deilig. Sval på en måte. Sikkert perfekt en varm sommerdag også. 

 

 

 

 

 

 

Buksene er fra Desigual, og sikkert 6-7 år gamle. Så midt i all interessen min for klær, så har jeg i alle fall blitt mer miljøbevisst. Gammelt eget, og “gammelt nytt”. 

De passer fremdeles. DET er jeg fornøyd med, så mye sjokolade som jeg spiser 😛

 

 

10 kommentarer
    1. Stilig topp! Fiiiiin farge! Kjekt å kunne bruke “gamle bukser” og supplere med noe nytt tilbehør i ny og ne! Jeg er også klar – våren kan bare komme! 🙂

    2. Så fin topp, – ser veldig luftig og behagelig ut! 👍 Godt gjort med klær som passer etter så mange år, men du er flink til å trene! 😀👌 Her skinner sola idag, og da smelter snøen! Ha en fortsatt fin dag! 🤗

    3. Ja ikke sant! Når klær passer år ut og år inn – DA må man være fornøyd da 😀 Og trenger egentlig ikke så mye nytt heller da… bare noen fargeklatter innimellom 😀

    4. Knallstilige bukser, og sval og fin topp, ja! Juhu for vår! I morgen skal jeg lufte klær som ikke har luftet seg på en stund 😀

    5. du er flink til å holde kroppen din i form :=) jeg går opp og ned som en jojo.Toppen var fin og passet helt perfekt til deg ,kjole ja ,jeg har planer om å kjøpe en ny kjole på Sandnes i april ,hvet akkurat hvor jeg skal se etter den drømmekjolen :=)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg