Nå MÅ det trimmes litt!!

 

I går koste jeg meg med Karidansen som du vet. 
Vi brukte dagen langs Akerselva. Veldig greit å kombinere turen til skravling, trim og kjolelufting. Dette har vært en vår uten for mye av noen av delene, da starten av våren jo var mest inne. 

Trim har så og si vært fraværende. Det er ikke sånn at jeg trimmer så himla mye til vanlig heller, MEN jeg har i alle fall rørt meg til og fra jobb 😉 De siste to månedene har jobben vært 5 skritt unna senga….eller i mange tilfeller I SENGA… Da blir man ikke akkurat slank og muskuløs.

 

 

Men av og til kan man LURE kameraet så man klarer å “se ut som” man har muskler….

 

 

….og av og til IKKE… 😀

 

Men…nå er jeg i gang igjen for dagen. Det skal trimmes i dag også, selv om føttene er litt “rare” etter i går… Joggesko og kjole i dag. Og oppover bakkene til Stilla som det heter på toppen der langs elva. Kanskje går vi til og med ENDA lenger. Eller kortere…. 😉

Tur blir det i alle fall, med Mammaen til Lille Supermann.

 

 

Nå MÅ det trimmes!!

 

 

 

#trening #trim #

6 kommentarer
    1. Du verden,, der var du på gang med sekk og greier 😀 Nå er det alvor skjønner jeg 🙂 Lykke til. I dag ble det bare hjemmegreier. Men ute da… helt herlig 😀 God tur og takk for titten på Akerselva turen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg