Nå må noe gjøres!!

 

Du har kanskje fått med deg at det står til litt dårlig med kondisen min? At jeg ikke bare løper som en flodhest, med tunge, trampende skritt…Men jeg må løpe så sakte som en skilpadde for ikke å miste pusten liksom…. Jeg har egentlig alltid løpt som en skilpadde…men det har liksom blitt verre siste året, med null trim og i alle fall ikke løping. Jeg får blodsmak i munnen av å gå til butikken nesten…

 

 

 

Vel..her om dagen oppdaget jeg en ny ting. Hvis jeg skulle være så uheldig å havne på ryggen et eller annet sted…, så er IGJEN skilpadden beste sammenlikning. Skilpadder blir jo liggende på ryggen, og kommer seg ikke rundt og på beina igjen.. Og nå altså jeg også.

 

 

Jeg oppdaget ved en tilfeldighet at jeg er TOTALT blottet for magemuskler nå!! Jeg har aldri vært kjent for å ha noe “six-pack” akkurat…men jeg klarte i alle fall en  sit-ups eller to. Nå er det null og niks magemuskler igjen, og jeg blir nødt til å ligge der på rygg uten å komme meg opp…… Sånn nesten… Jeg prøvde meg på et par sit-ups her om dagen nemlig…Skremmende!!

 

Her må noe gjøres! En dag…om ikke så lenge…

 

 

Er du i dårlig form etter siste året?

 

13 kommentarer
    1. Jeg savner turntimene og jeg savner turnvenninnene mine.
      Formen er ikke så verst tross alt tror jeg.

      Eller kanskje ikke?

    2. Jeg føler meg omtrent der jeg også.
      Har nok fått bittelitt mer kondis etter de få gåturene jeg har tatt i år. Men den er fortsatt så godt som på bunnen.
      Artige tegninger du lager 😃

    3. Ha, ha, ha for noen kjempemorsomme tegninger 😊

      Da jeg begynte å trene hadde jeg kondis som ei 100 år gammel dame, det jeg klarte å trene opp kondisen min. Pustet og peste som en flodhest. Det går fort å få bedre kondis, og man merker fort at den kommer seg.

      Ønsker deg en kjempefin onsdag ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    4. I feel you! Ha ha. Sitter i skrivende stund i bilen på utsiden treningssenteret. Har PT time, men tørr ikke gå inn riktig enda pga corona så venter til jeg akkurat rekker å skifte og fem min med oppvarming 😀

    5. Hihi, kule tegninger! Ser ikke for meg deg som en skilpadde, men en fin og lettbeint ballerina! 😉 Tror sikkert du har beina godt plantet på jorda, da, og det er jo bra. Jeg har blitt ganske vant til å være i dårlig form (usj), men er stolt av å ha hatt sixpack en gang i tida 😀 Har min ukentlige Tai Chi-time, og det er balsam for både kropp og sjel. 🙂

    6. Skulle vel kunnet trene mer ja, men det er ikke no verre enn det var før 🤦‍♀️ 💪 Med andre ord noen gåturer om dagen, pluss fysisk arbeid. Det er det 🤷‍♀️

    7. jeg har merket att kroppen ikke tåler like mye som før jeg også ,en uke med å spa jord og bære stein og jeg sitter her med senebetendelse i albuen ,før kunne jeg jobbe som jeg ville uten å bli helt ødelagt

    8. Nåhh,, nå overdriver du bittelitt. 🤗 Jeg går regelmessig, to ganger i uka på fysioen og trener en times tid. Men merker godt at lungekapasiteten er mindre. 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg