Nå nærmer det seg…

 

I mine øyne er høsten den vakreste årstiden. Jeg LIKER nok best våren. Ikke helt sikker på hvorfor, men det har noe med nye begynnelser og lyse forventninger å gjøre. Våren liksom åpner noe, når vi våkner etter “bjørne-dvalen” som ser ut som å være uunngåelig hver vinter. 

Sommeren er liksom den ALLE liker best, og det er da vi danser oss gjennom livet nesten uansett hvordan humøret i utgangspunktet er… 

MEN… det er soleklart for meg at det er HØSTEN som slår alle de andre ned i støvlene med sine vakkerhet. Ingen kan slå de flotte fargene som kommer om høsten. Mot en blå himmel, det er som et maleri. 

 

 

I mange år danset jeg årstidsdansen på jobben. En hver gang årstiden endret seg. Og i kjoler så klart. På tide å danse litt igjen snart. Disse bildene er et par år gamle. Dvs jeg trenger ny, gul kjole å danse i…. Og jeg må vente bittelitt på at bladene skal gulne og falle av. Det er ikke HELT klart ennå. Men jeg lader opp. Og har begynt jakten på en ny gul kjole 🙂  

Tenkte bare bildene fra 2018 ville illustrere hvor vakker denne årstiden er <3

 

 

 

 

#høst #blader #dans #årstider

13 kommentarer
    1. Jeg liker høsten best når været er nogenlunde bra. Høst = bærplukking Høst = nordlys og masse stjerner på himmelen. Høst=masse vakre farger
      Og mye tid på hytta.
      Jeg har hørt om å danse mot vår, men dans passer uansett årstid.

    2. Vakre du og vakre og morsomme dansebilder! 🙂 Du er virkelig en høstperson. Har blitt mer glad i høsten med tiden jeg også, pga av fargene, og raslende løv i vinden. 😀

    3. Du er så fin i gul kjole mot de gyldne høstfargene! Jeg er mest glad i høsten: Behagelige temperaturer, flotte farger, litt roligere mht. utejobb, ingen insekter. Mange blir nok litt lei seg pga. bladene som faller, men det er jo for at trærne skal gå i dvale og lade opp til nye på våren. Vinteren er også en fin tid med snøen som lyser opp, og så er det så koselig å tenne lys.

    4. Og du får meg til å smile 😀

      Herlige høstbilder og dansende glede i vakre høstfarger og kjole 🙂

      God klem og gode ønsker <3

    5. Wow! FOR noen flotte bilder!💛🧡💛
      Du kler virkelig høsten, Frodith!

      Jeg eeeelsker høsten mest av alle årstider. Fordi den er vakrest, så klart, men også fordi det skjer noe inni meg. Vet ikke helt hva, men det er kanskje den samme fornemmelsen som du får av vår.
      Sommeren er den årstida jeg liker minst, selv om alle har sin sjarm. Den gjør liksom ikke noe av seg, er litt anonym, på en måte.
      Det gir sikkert ingen mening for de som digger sommeren, men det er bare følelsen den gir meg.
      Rangert er:
      1. Høst
      2. Vår
      3. Vinter
      4. Sommer

      Men til syvende og sist er jeg himla glad for at vi i det hele tatt HAR årstider!

    6. Der var du i gang,, selv om det var en liten reprise 😀 Utrolig bra, ble nesten andpusten av å snurre rundt i bildene 😀 Vakkert fra ende til annen 😀 <3 Lykke til med forberedelsene til høstens grand final 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg