Nå stikker jeg!

 

Ja, ikke akkurat nå da…

Men i morgen. Skal på hyttetur med Anna -Lena.  Bestisen du vet. Sjefen for Helsefarmen, om du husker den. Hun har hytte, og i morgen skal vi dit. Ringkollen 🙂 

Kommer bilder i løpet av helgen. Bildene under her er fra en tidligere tur et HELT annet sted. 

 

 

 

 

Jeg gleder meg VELDIG til tur!! 

Jeg fortjener det SÅ altså! Nå har jeg vært innestengt her i leiligheten og byen så lenge at jeg er nær ved både å gå på veggen, OG jeg har blitt nærmest folkesky…

En helg med Anna-Lena, utenfor byen, det blir bare SÅ bra! Gå tur, spise god mat, skravle, ta bilder, blogge litt, bare nyte livet. 

 

Drar i morgen ettermiddag. Må bare jobbe litt først. 

Her blir det massiv bildeblogging i løpet av helgen 😉

 

#hyttetur 

12 kommentarer

Siste innlegg