Nærmer meg 30 nå….

 

Nærmer meg 30 nå…Ja…ikke i alder da…Det er LEEENGE til ennå…He-he..

 

Nei, jeg snakker om kjoler… Du husker jeg hadde kjolekonkurranse her for ikke lenge siden. Om hvor mange kjoler jeg hadde i skapet mitt. Den gangen hadde jeg 23, og Mona Iren vant 🙂 Nå har det økt på med et par siden den gang. Og jeg fant igjen en som har vært borte en stund. Men jeg tror nok jeg skal gi bort et par.

 

 

 

Og så var det denne nye da! Denne under her. Kjøpte når jeg slang rundt med Kjersti en dag. En Ilse Jacobsen kjole. Satt ned med 40 prosent. Jeg går aldri etter merker, men form og farger. (Litt jug, når det gjelder Desigual jakter jeg på merke, men ikke for merke i seg selv, men pga de har BARE fine ting!).

Denne nye kjolen fra Ilse Jacobsen er midt i blinken for meg. DE fine fargene”! Ser kanskje ikke så spennende ut når den henger der. Men jeg lover deg at den er fin på altså. Sitter som et skudd! I morgen skal den få lufte seg, for jeg skal møte Karidansen på cafe.

 

 

 

 

 

#kjole #farger #mot #shopping

 

10 kommentarer
    1. Wow, ditt siste innkjøp var lekker! Elsker de fargene!
      Har en Ilse Jacobsen-kjole med meg på båttur nå, men vet ikke om jeg kommer til å bruke den selv om den er superbehagelig å ha på seg. Jeg har aldri vært noen kjolejente, går oftere i skjørt, men jeg prøver å øve meg, – det er jo så fint!😍💃

    2. Oi du har maaaange! 😀 Det er jo så digg med kjoler for de pleier ikke klemme noen steder og så er de behagelige på 🙂 Kos deg med Kari og kjole og alt fineste søs <3 klemme 🙂

      1. Kjoler er aller best 🙂 Elsker å gå med det. Og føler meg fin og jentete 🙂 Den siste er myk og god, og helt perfekt 🙂 klemmer<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg