Naken på Kiwi…

 

At det i det hele tatt kunne skje hadde jeg ALDRI trodd.. 
Det startet jo ganske vanlig…Jeg tuslet ut døra etter en ganske utmattende dag på hjemmekontoret. Mulig jeg hadde hode et annet sted. Tankene svirret og hadde liksom ikke fått landet helt etter dagen.

Rundet døra inn på Kiwi, spritet meg ved inngangen og suste så innover i lokalet. Tittet i hyllene, kjente det rumlet i magen….skikkelig sulten. Hva skulle jeg kjøpe?

Jeg ante fred og ingen fare, og det var først da jeg rundet frysedisken jeg oppdaget det: -Jeg var naken!!

 

 

 

Nei…det var ingen drøm jeg kunne våkne fra. Dette var virkeligheten. Jeg fikk et stort behov for å gjemme meg litt, og forsvant så fort jeg kunne bak en av varehyllene hvor jeg håpet ingen var. Jeg måtte få kledd meg så fort jeg kunne. Håpet ingen hadde sett meg… Men det skulle godt gjøres, jeg er jo ikke akkurat usynlig heller! Jeg hadde dessuten følt en del stikkende blikk, som jo var grunnen til at jeg ble klar over selv, hvilken stor “blemme” jeg hadde gjort.

 

Nå skal det sies at det ikke var KLÆR jeg manglet, men munnbindet….Men det er alvorlig nok i disse dager…. Tenk på det: på grunn av at den verden vi lever i i disse dager, disse månedene er som den er, så føler jeg meg “kliss naken” uten munnbindet. Og føler at jeg har gjort noe skikkelig feil. Det er først gang det har skjedd faktisk etter kravet kom, og med den opplevelsen jeg hadde i dag så glemmer jeg det nok ikke så fort igjen 😀

 

 

 

#naken #munnbind

8 kommentarer
    1. Skjønte det fort hva du var naken for, og jeg forstår den følelsen. Her i kommunen er det ikke påbudt, men de fleste, inkludert meg går med likevel…

    2. Hihi, luringen! 😀 Her er det kun påbud om man ikke kan holde meter’n, og foreløpig har ikke det vært noe problem. Derfor har jeg faktisk ikke brukt munnbind ennå, men jeg har det klart i veska i tilfelle. Går derfor naken støtt, hihi. 😉

    3. Uff da, den nakenheten er ikke god. Men du holdt vel avstand, litt ekstra, så det gikk sikkert bra. Kjenner den følelsen jeg også, for jeg hadde glemt også en dag. Men heldigvis hadde jeg et i reserve i hanskerommet på bilen. Klemsiklem.

    4. Haha, nå var jeg spent underveis her😂🙈
      Men har opplevd det samme, – heldigvis hadde jeg et for hånden. Men det er jo nesten så man skammer seg. Og jeg kikker jo litt ekstra på dem som IKKE har på munnbind selv, – blant annet de ansatte på nettopp Kiwi.
      Akkurat DET synes jeg er rart, at ikke de ansatte der bruker det. En avgjørelse tatt regionalt, etter hva jeg har forstått.

    5. Hahahahahaa….. nå lurte jeg litt…. men – nå har munnbind-påbudet kommet hit også – ingen stor forskjell, siden jeg har brukt det lenge, men…… en føler seg nok litt naken om en ikke har det for hånden! Klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg