Når “banden” legger hodene sammen..

 

Jeg tenker Olsen-banden: “Jeg har en plan!!”. Egon Olsen…
Vet ikke om JEG er Egon akkurat. Selv om jeg har noen planer, både for i dag, og for Bergens-turen..

Mulig jeg er Benny, med de fargerike sokkene og rare jakken. Han som er sånn midt i mellom, ikke den som spekulerer ut de lure planene, men heller ikke han som reddest og mest skeptisk til ALT.

Eller er det kanskje akkurat det jeg er? Han Kjell? Litt Ludvik -aktig, små-redd for det meste…?

Jeg tror jeg er sånn litt av alt!

 

 

 

Av og til har jeg planer, rare planer, som jeg vil “lure med meg” andre på.
Av og til er jeg Benny, som prøver å få alle til å holde “fred”, fordi jeg ikke liker konflikter og sint stemning. Han som prøver å snakke de andre til fornuft med mild stemme..
Men av og til er jeg også bare puslete, småredde Kjell, som ikke liker alle “skurkestrekene”.

 

I dag har jeg i alle fall en aldri så liten plan om å treffe Karidansen. Lenge siden sist…sikkert en ukes tid 😀 Vi skal legge noen slagplaner for Bergens-turen.  For når banden “legger hodene sammen” så blir det veldig bra!

 

 

#livsstil

5 kommentarer
    1. Bergen er en vakker by men hva hadde byen vært uten regnvær? Her kan man vandre i trange bygater eller besøke et eller flere av de 7 fjell som er rundt byen. Det går elendig med fotballen i den byen så kanskje du kan spre litt glede i Brann. Ha n fin tur.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg