Når det er nok å bare VÆRE…

I dag har jeg truffet Mammaen til Lille Supermann.
Det er så utrolig hyggelig å være sammen med henne!

Vi kan gjøre masse hyggelig sammen, og det gjør vi ofte: stolpejakt, kunst og kultur, trener, turer, teater, ja absolutt alt man skulle ønske seg. Det kan vi gjøre sammen.

Men hun er også en av de det er aller enklest å bare VÆRE sammen med. Trenger ikke gjøre noe som helst. Jo skravle litt så klart. Men MÅ ikke det alltid heller.
Mammaen til Lille Supermann gir meg energi! En glad energi! Hun er som en liten menneskelig ladestasjon for meg <3

I dag har vi vært på Cafe Delicia og på Nasjonalmuseet:

Oppdatering på siste nytt over en kaffe latte…

 

 

Jobber oss gjennom 1. etasje på Nasjonalmuseet. Har kommet til rom 28. Lurer på om vi skal oppeover en etasjen neste gang 😀

Mye kjoler å se så langt. Eller det er vel de jeg legger mest merke til …

 

 

En liten pause underveis i et tegnerom.

 

 

Og da tegnet jeg kjole selvfølgelig 😀

 

 

Før vi fortsatte..

 

 

Jeg er glad jeg ikke levde når man måtte ha SÅ smal midje!! Det hadde ikke gått…

 

 

 

 

I inngangen til butikken på Nasjonalmuseet står en sjiraff og lyser opp veien 😉

 

 

Blir sulten av så mye kunst og kultur, så da var det en liten kakebit også 🙂 Min lunsj i dag faktisk.

 

 

Har du vært på Nasjonalmuseet? 🙂 

 

 

 

7 kommentarer
    1. Jeg har aldri vært på Nasjonalmuseet – men det ser jeg at jeg burde ha vært! Fine bilder av lekre kjoler! Godt vi ikke trenger å være så tynne rundt livet, ja…..! Kos deg masse videre – det er viktig å bare VÆRE! Klemmer <3

    2. Hei🙋🏼‍♀️Så koselig! Det var en god attest til en helt sikkert fantastisk dame😀 Og Nasjonalmuseet har jeg ikke besøkt ennå, men det blir ikke lenge til. Må bare dit snart. Supert å se bildene dine derfra. Takk🙋🏼‍♀️

    3. Så hyggelig dere har hatt det da, her var det fint. Dit vil jeg, ikke vært som jeg kan huske i hvert fall..
      Fin venn – dere koser dere – bra!
      Flotte bilder!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg