Når du blir skygget…

 

I dag har jeg blitt skygget…
Og ikke bare skygget, men skyggen gjorde “narr av meg”!! Jeg ble både skygget og gjort narr av av min EGEN skygge! Da kan man bli ganske “grym” skal jeg love deg….

 

 

Nærmest pekte nese liksom…
Jeg satte opp en sur mine…

 

Men raskt ble jeg med “på notene” som det heter.. 

 

 

I det fine været vi har her i byen, 22 grader, så er det helt umulig å være “grym” særlig lenge 😉

 

Har du tatt noen morsomme skygge-fotoer i det siste? 
Det er liksom min greie, men mulig andre også har det som en “greie”?

 

 

#skyggefoto

6 kommentarer
    1. Nå er det ypperlige forhold for skyggefoto 😊 Du er så god på det! 👍 Det er moro å prøve og finne artige skygger. ☀️

    2. Artig med skyggebilder.😊
      De kan bli seende ganske rare ut.😊
      Det ser ut til at du har hatt en flott jobbtur med mye god mat. Sannelig ikke lett å stå i mot fristelsene der. Ha en riktig fin fredagskveld.🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg