Når du tror du skal drukne…

 

Her er en liten “pep-talk” av et sitat, og en liten forklaring på hva jeg mener med det. Siden jeg er ute og “lufter” sitatene mine litt nå om dagen mener jeg 😀

 

 

“Man må aldri slutte å prøve, for det er i slike stunder, når man tror man skal drukne, at man plutselig lærer å svømme” ( Sitat: Frodith)

Ja, er det ikke slik livet er innimellom da?
Man står der og “trår vannet”, prøver seg kanskje på noen febrilske “svømmetak”, mens det føles som oppgavene og livet generelt stiger som vannet ved flo sjø…
Da gjelder det å ikke gi seg! Febrilske “svømmetak” funker en stund. Det er også mulig å be folk om hjelp. Folk liker bedre å være “badevakter” og “svømmeinstruktører” enn du tror. Det er godt å hjelpe andre. Etter gjentatte øvelser i “vannet” der…eller i livet om du vil, så lærer man seg etter hvert å “svømme”. Man lærer seg LIVET..

Gi aldri opp! 🙂

 

 

 

Vil du titte innom Frodiths lille januar-moro, for å lese min tolkning av LYS, så finner du det ved å trykke på linken 🙂

8 kommentarer
    1. Nei, man må aldri gi opp! Tenk så gøy det er når man får det til, og man får til det man vil! 👌 Jeg synes det også sitter langt inne å be om hjelp, men liker godt å hjelpe andre. Sånn er det jo med mange, og tenk så glade de blir når vi ber om hjelp! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg