Når Frodithen tar av bittelitt ;-)

 

 

Du har kanskje sett jeg har beskrevet meg selv som veldig sindig og rolig. Så lite svingninger i humør at det nesten kan virke litt rart. Og at jeg kanskje kan virke litt kjedelig?

Vel…jeg lover deg, jeg er ikke kjedelig altså..
For jeg har noen andre spektre, selv om jeg ikke “kjører berg-og-dalbane” på innsiden av skallen. Jeg er nemlig superflink til å :

-glede meg
-glede andre
-engasjere meg i ting
-engasjere andre i ting

 

 

Og akkurat nå har jeg noe småtteri å glede meg til:

 

-konsert på lørdag: Jeg skal se In August. Lady August Går sammen med nevøene mine og Karidansen

-miniferie i Gøteborg med søsters i slutten av februar.

-Tommy Tokyo- konsert i april, hvis jeg finner sted å overnatte i Fredrikstad til en grei pris. Med nevøer og søsters.

-Vårtur med Kjersti (Minmatgaleverden.no)

Tenker det blir fine dager, uker og måneder framover jeg 🙂 

 

 

#glede #engasjement

16 kommentarer
    1. Jeg har overhode ikke inntrykk av at du er kjedelig nei….En gledspreder tror jeg du er! Høres ut som mye fint å se frem til…Tror man trenger litt sånne ting…noe å vente på…se frem til…..

    2. Du er kjedelig ja?,, jau,, jau. 😀 Du er en fargeklatt i det vakre landet vårt 🙂 Og du fargelegger ikke bare din egen himmel, men så mange andres 🙂 Tusen takk skal du ha og lykke til med alle kommende aktiviteter 😀

    3. Hei, Frodithen! 😀
      Trodde du jeg hadde glemt deg? For det har jeg ikke, tenk <3
      Du er slett ikke kjedelig, og du gleder deg over mange ting. Og nå har du virkelig ting å se frem til!
      For øvrig glemte du å skrive opp at vi skal møtes "på ånkli" i løpet av våren elns, for det skal vi <3 😉
      Ha en fin kveld, og nå har jeg også lyst til å danse Ainadansen 😀
      STOR klem på deg <3

    4. Jeg er helt enig i den lille listen din, du er flink til alle de tingene 😀
      Og du hadde jo masse gøy å glede deg til fremover, er sikker på at du får en super vinter/vår! Jeg prøver og å glede meg til ting, store som små, og samtidig leve i nuet. 😀

    5. Så koselig, mye godt i vente og ikke minst noe å se frem til, det er livskvalitet det❤️Herlig, håper å lese litt om det her, bare en litta historie🦋håper dagen blir fin🦋

    6. Åh, den konserten blir sikkert SÅ bra! Kos dere! Gubben kom hjem fra Rørvik i går, har ikke vært hjemme siden nyttår, så kanskje det var bra jeg ble hjemme 😀 God fredag. klem <3

    7. Gleder meg til å treffe dere på lørdag <3 <3 <3 Og du er vel ikke kjedelig, tullehøne! Mer et fyrverkeri med farger du søs <3 Stooor god klæm fra hun som gleder seg til å hoppe under dyna akkurat nå <3 <3

    8. Ser ut som du har mye å se frem til, og mye å glede deg til 🙂

      Selv skal jeg på bankett sammen jobben til mannen, for de skal være med på idrettsfestival for bedriftslag 🙂

      Neste lørdag er det årsfest i koret 🙂

      Ønsker deg en kjempefin torsdagskveld <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    9. Mye kjekt å se frem til 🙂

      Jeg skal på musikal på lørdag, det gleder jeg meg til. Og så blir det musikalen Grease neste måned, og Bon Jovi til sommeren. Håper helsa holder, for å si det forsiktig. Må planlegge godt 🙂

      Ferier har jeg ikke engang nådd å tenke på, men det er jo også noe jeg gleder meg til, så klart 🙂

      Viktig å ha noe å se frem til. Vi trenger det.
      Og ja, du har en enorm evne til å engasjere andre. Helt perfekt ♥

      Klem ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg