Når galskapen overtar..

Man blir litt gal av å være inne en hel dag…Uten å gjøre noe som helst egentlig..

Joda..jeg har vasket håret…
Jeg har vært på butikken…
Jeg har sittet 10 minutter på en benk ute…
Jeg har snakket med Anna -Lena og søsters på telefonen (og det fikk meg i veldig godt humør egentlig. Bestiser og søstre har den virkningen)..
Jeg har vasket et badegulv…
Jeg har laget middag (eller varmet en ferdig-suppe…)… 

 

Men bortsett fra det…? Ikke en damn shit! Bare sittet på sofaen og spilt Woridfeud hele dagen. Så til slutt måtte jeg ta noen bilder, bare for å avreagere litt. 

 

 

Strømpebukse: Fått til jul et år
Tegneserie-skjorte: Kjøpt en eller annen plass for flere år siden.
Shortsen: Den samme gamle kjøpt i Sverige i fjor høst..

 

 

 

I går var jeg og Hr Frodith ute en tur med Anna -Lena og hennes mann og spiste middag. Koselig. På stam-restauranten vår Memphis. Var på tide å prøve den igjen etter to måneder med hjemmelaget corona-mat a la Frodith… Og det skal jeg love deg er kjipe greier 😀

 

 

Jeg og søsters planlegger roadtrip til sommeren!
DET gleder jeg meg veldig til altså. Reise litt på lykke og fromme med bil og telt 🙂 

 

 

Hva har du brukt himmelspretten til?

 

 

#antrekk #galskap #innedag #surr

16 kommentarer
    1. Blir fort litt galskap av en dag innendørs ja 🙂 Jeg brukte spretten til morgentur i skogen på hytta, reise hjem fra hytta, liten tur i skogen her hjemme, laget en ny salat, og på kvelden var jeg jammen en tur hos naboen og delte en flaske bobler med henne, satt ute og pratet med henne og mannen i bare genser . SÅ deilig og varmt 🙂 En bra sprett her altså 🙂 I dag skal jeg ut og poste en pakke… klem<3

      1. Du er skikkelig aktiv om dagen, eller du er vel egentlig alltid det 😀 Her har det også vært grei temperatur 🙂 Ikke sommer, men god vår 🙂 Åååå, pakke?? 😀 Gleder meg veldig <3 klem <<3

    2. Ble en skogstur på meg i går.Ikke så langt men det ble en fin tur. Lå 20 minutter i hengekøye helt for meg selv i skogen. Gikk ut av stien av fant et sted. Da jeg kom hjem ble det kjøttkaker og litt ymse. Er oppe tidlig og skal på jobb snart. Har noe jeg skal rekke etter jobb så i dag blir det motorisert fremkostmiddel. Ha en fin dag.

    3. Hallo i kvelden 😀 Så bra du ikke sprang på helveggene 😀 Prøvde å få gjennomslag for en tur ut mot kysten i dag 😀 Men ble gjennomskuet 😀 Vi er jo midt i en smule rundvask 😀 Nå gjenstår bare badet. Blir vel neppe en tur i mårra heller. MÅ vel rake plena. Nå er all snøen borte der.. og takk for det 😀 Ha en flott dag på jobb.. og lykke til med road trip planlegginga 😀

    4. Kule bilder. Jeg har beiset, malt og støpt potter. Gått i ett hele dagen og jeg digger det. Men noen dager er det litt digg å ikke gjøre så mye også, bortsett fra at jeg da som du blir litt gal <3

    5. Jeg har brukt himmelspretten ute…. bombe…. fikser bare ikke å være inne for lenge av gangen – unntatt når jeg må på jobb da! Og en blir jo helt småsprø om dagen… klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg