Når “galskapen” tar overhånd…

 

Ja, det grenser i alle fall til galskap… Når man år etter år, gang på gang, går til innkjøp av det som likner uniform-jakke. Jeg får liksom ikke nok! Som du sikkert fikk med deg HER, så har jeg gått til innkjøp av enda en. Jeg tenkte jeg bare måtte vise deg NOEN av de andre… 

 

Det startet med denne: 

 

 

 

Det var liksom den beste jakken i verden!! Kjøpt i Gøteborg.  
Men så glemte jeg den igjen på toget..  Etter et års tid..

Og etterpå “ballet det på seg”….med den ene jakken etter den andre… I håp om å bli like glad i disse, som i den første… Blir jo ikke det samme, selv om de er fine de andre også.. På sin måte…

 

 

 

 

 

 

 

 

Ja…ingen vet hvor dette ender 😀
Jeg må kanskje gi meg snart nå…..

 

 

#jakke

4 kommentarer
    1. Selv om de har noe til felles, så er de jo alle forskjellige. Du både kler og liker de, så synes du godt kan fortsette å kjøpe slike, jeg. 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg