Når gammelt blir nytt

 

Vel…hvor gammel denne kjolen egentlig var aner jeg ingenting om. Men at noen har brukt den før meg, DET vet jeg.
Kjøpte gammel ny-kjole på Fretex i dag! 
Jeg har kjøpt lite gjenbruk før. Men dette blir hvert fall IKKE siste gangen. Denne likte jeg kjempegodt!

300 kr. 
Og ull bære-stykke/overdel.
Egentlig kort-ermet, men jeg hadde langermet under.

Jeg kjøpte den på Fretex, tok den på i butikken, og så var det bare RETT ut på foto-seanse med Karidansen. Vi ler så vi griner innimellom når vi holder på med disse foto-seansene. Mye rare positurer, og grimaser. Men etter en HAUG med bilder blir det jo alltid NOEN fine.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

#fotoshoot #kjole #fretex #gjenbruk

18 kommentarer
    1. Fin kjole, dame og bilder!! Jeg elsker at gammelt blir nytt, det stimulerer min hjerne på en eller annen måte 🙂 Fasinerer meg 😉 God morgen!

    2. Gjenbruk er gøy. Og alt kler den smukke😊
      Jeg storkoser meg når jeg er på loppemarkeder og bruktbutikker. Jeg handler ikke så mye klær, men litt har det blitt noen ganger. Det går mest i møbler , lamper, og andre ting. Noe av det har jeg pusset opp litt med maling.Det er artig å ha noe som ikke alle andre har ja. Helt enig med deg😊

    3. nydelig kjole og du er virkelig flink til å gå i kjoler også :=) har ikke fretex her jeg bor så den butikken har jeg ikke vært inni .Fine bilder da,kjekt å se kor dokke koser dokke sammen

    4. Kjempefin kjole som du kledde veldig bra! Jeg elsker å gå på brukt- og loppemarkeder, men faktisk sjelden jeg kjøper klær (bortsett fra til junior).

    5. Flott kjole som passet til modellen. Jeg handler gjerne på Fretex, loppemarked og Finn. Kjøpte senest en stor kobbertaklampe brukt i går, så nå sitter jeg og gnir og pusser i ledige øyeblikk

    6. Superflott! Fretex er genialt Er der alt for sjelden men burde for gjenbruk er tøft og så får man noe som ikke alle har akkurat nå. Fine søs <3 stor god klæm <3

    7. Jeg handler ikke på Fretex..jeg gir til Fretex. Der er jeg i livet. Opprydding overalt. Altfor mye tøy, og jeg kaster jo aldri, år etter år etter år spares det på. Det gjorde nesten vondt å kvitte seg med mitt flotte, franske, klassiske skjørt som jeg selvsagt har vokst ut av for mange år siden. Brukt bare et par ganger. Men jeg tenkte som så at om jeg blir like slank igjen, er jeg for gammel for det. Så, det gikk i Fretexboksen, det også. Det er helt sikkert en ung dame med klassisk stil som vil se fantastisk ut med det 🙂

    8. Artig å kjøpe litt brukt…og denne kjolen var fin…Og modellen er vakker ..og begynner å bli proff på poseringer 🙂 Klem til fine deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg