Når grått blir fargerikt

Noen ganger tenker at det å være litt kreativ bringer med seg farger. Skape, leke, bruke hodet, hjernen og følelsene på en annen måte en dagens mas og kjas krever av deg. 

I dag er det HELT grått ute. Regnet siler ned. Det hamrer så kraftig på taket at man skulle tro jeg hadde verdens beste trommeslager sittende der oppe. Men selv i gråværet kan man skape farger. Være kreativ. Lage farger, av gråhet. 
Svarthvitt -bilder er fint, når man finner de rette bildene. Så jeg lekte meg litt her på morgenen. 

 

 

 

 

 

 

#regnvær #kreativitet #svarthvitt #foto

 

15 kommentarer
    1. Koselig å sitte inne og høre på regnet. Hadde jeg vært der hadde jeg nok kunnet tent noen stearinlys og fortalt spøkelseshistorier 😀 Kos dere <3 klæmmegodklæmmen 🙂

      1. Vi har vært ute i hele dag 🙂 Deilig det 🙂 Og strikker og skravler og gjør alt mulig. Skal ut å jakte på solnedgang igjen 🙂 Klemmer<3

    2. ja i dag regner det noe voldsomt..stser på at finværet snart er her igjen 🙂 Stemningsfulle og fine bilder som kledde det sorte og hvite.. Klem og fin dag videre til deg <3

      1. Hatt en strålende dag likevel vi, vært masse ute 🙂 Godt. Skal ut å se på solnedgangen etterpå.Er sol nå i allefall 🙂 Håper du har hatt en fin dag :-)Klemmer <3

    3. Fargene bærer man inni seg, tenker jeg😊 Uansett et godt poeng at gråvær kan oppmuntre til kreativitet, så NU skal jeg finne frem malesakene mine🎨👍

      Ønsker deg en fargeglad søndag, Frodith🥰

    4. Fine bilder, – så også de i forrige innlegg. 🙂 Jeg var inne på yr og sjekket været der dere er, og det skal bli litt sol ikveld og overskyet opphold imorgen, men endel vind. Greit at det ikke er altfor varmt når man er på helsefarm, ellers skal det visst bli mer sol og mindre vind på onsdag. Kos dere videre og håper værmeldingen slår til og gir dere oppholdsvær etterhvert! 😀

    5. Nydelige bilder. Så synd at værgudene skulle slå seg helt på vranga når dere skulle ut på en sånn tur,,, Håper det klarner litt opp i søndagen 🙂 Nyt på alle måter uansett. Opphold og stilla her,, men ikke akkurat tropisk 😀

      1. Det klarnet opp, fin sol mye av dagen, men SÅ sterk vind…Vi blåser på sjøen 😀 Kos dere dere også, moro å være på tur uansett 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg