Når hjernen bare kobler ut..

 

Det kan være vår så mye det bare vil…

Det er deilig og jeg nyter i fulle drag…

Men på et eller annet tidspunkt på kvelden så er det som om hjernen kobler ut..

.Lyset er slukket på utsiden….Og inni hodet er det tomt for batteirier…

Øynene prøver febrilsk å følge litt med på hva som skjer på utsiden av hodet…

Kroppen holder seg pinnerett oppe, i håp om klare noen minutter til…

Men på innsiden av hodet har sovingen allerede startet 😉

 

 

 

 

 

 

#blogg #natt #sove #utkobling
3 kommentarer
    1. Flott det bildet 🙂 Jeg mister ofte all energi sånn ved totida på dagen jeg..og jeg har lite i utgangspunktet også..men uansett sliter jeg med å sovne:) Håper du våkner uthvilt i morgen og får en fin dag <3<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg