Når “hun andre” tar over…

 

Ja…noen har kanskje hørt om “henne” før…

Det er altså sånn, at den finnes en “annen” som tar over litt her til tider… Hun låter som en stemme i hodet, og kan være riktig så plagsom innimellom…Og NEI, jeg har IKKE stukket av fra noen psykiatrisk institusjon eller noe……. 😉

Det er mer som at jeg har en ond tvilling som dukker opp og banker på hos meg sånn i 18-tida… For egentlig er jeg ganske kjekk og grei og full av gode forsetter om morgenen…en Frodith som enhver mor ville vært stolt av..  Jeg har hodet fullt av gode tanker om sunt og godt kosthold…om INGEN sjokolade og snop i uken….om muligens en økt med trening utover dagen…Ja… fullt av sånne tanker som får en til å gro englevinger på mårrakvisten…

 

 

 

Og “engle-Frodith” hun holder seg lenge hun…Hun er i full gang med NULL snop og trenings -tanker også kl 12 hun…..OG kl 14…. Og 16….

 

 

 

Det er først i 18-tiden at hun med horn i pannen dukker opp….

 

 

 

Brått og neeesten uten forvarsel står hun i døra der… med alt snopet sitt og kose-dressen… Helt umerkelig har “hun andre” tatt over igjen…, og jeg er fullstendig vippet av pinnen..

 

 

 

Plutselig er det NULL kontroll… Sjokolader inhaleres, store plater… og treningstøyet ble IGJEN byttet ut med kosedressen.. 18-o`clock- Frodith har nok en gang overtatt dagen….

Og hun kommer HVER dag….;-)

 

 

Har du en “ond tvilling” som prøver å styre livet ditt? 😀

 

 

(Jeg tok fram denne lille teksten igjen da jeg sliter FÆLT med “hun andre” for tiden, og ikke vil ha høstkroppen helt ennå….  Hun andre…Jeg har IKKE lukket opp for henne i dag. Holder meg til jordbær…Men det er IKKE lett!)

 

 

 

 

 

#kosthold #sjokolade #snop #dårligmoral #forsetter #sunnhe
11 kommentarer
    1. Ja er ikke det rart hvordan denne andre kommer snikende og da bare må man snoke rundt i skuffer og skap om det kanskje kan være noe å putte i munnen som man strengt tatt ikke trenger! Trenelitt år jeg alltids gjort, men det er dette med å ikke dytte noe inn i munnen da… Øvelse gjør mester sier dem, men når vilja ikke er såååå høy da…

    2. Jeg har også en ond tvilling, som i perioder er forferdelig vanskelig å holde styr på! Nå for tida nesten kontinuerlig. Trenger å kvitte meg med denne tvillingen asap!

    3. Hihi, jeg har ikke en ond tvilling – jeg tror det er jeg som er den onde….! Her er det jordbær og moreller på kvelden – hver dag i uka! Men i helga… juhuuuuu 🙂 klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg