Når i all verden skjedde dette??

 

Jeg har et godt selvbilde egentlig. Synes bra om meg selv, både når det gjelder indre kvaliteter og ytre “saker”. Har egentlig hatt det sånn noen år. Jeg tror ikke jeg er noe BEDRE enn andre. Jeg er bare fornøyd med MEG som meg, og det er jeg glad for.
Å kunne si at man mer fornøyd med seg selv, hvis man er det, synes jeg er en fin ting. Ikke så mye Jantelov å oppdrive i min verden. 

Men… det skal jo sies at det har “skjedd” saker og ting de siste årene når det gjelder det ytre, og det som forundrer meg er egentlig at jeg ikke skjønner NÅR det skjedde? Sniker sånne “alders”-greier seg opp på en, uten at man merker det? Og så VIPS, sitter man der med både grevinneheng og sagge-rumpe helt ut av det blå? Jeg SÅ jo ikke at det skjedde!! 😀

 

 

Og når jeg og Karidansen driver med photo-shoot så er det et svare strev for noen og en hver å holde styr på alle disse “tilleggene”. For å få bra bilder må noe skjules, noen lemmer vris i andre vinkler og noen bilder helst ikke tas fra den og den vinkelen. 

Det kom et lite hjertesukk fra Karidansen mens hun holdt på å fotografere meg, og jeg lo så tårene sprutet: 

Jeg KLARER IKKE å holde styr på alle disse greiene altså.” ( Fotografsynsvinkelen)

“Nei, ikke JEG heller!”, snøftet jeg hysterisk lattermild oppi fjellveggen der. (Modellsynsvinkelen)

 

 

 

 

Men en hardtarbeidende modell tar seg inn igjen. Legger ansiktet i de foldene som kreves for å bli kvitt hamster-kinnene, og kjører på.

 

 

For sånn alt i alt: 

 

 

Man skal være glad i den kroppen man har. Og det er jeg 🙂 

 

 

 

Hvis du vil lese mer om hvordan bli KVITT noen av disse greiene som sniker seg på, gå inn til Karidansen HER 😀 

Damen er et FUNN, jeg vet ikke om noen blogger jeg har anbefalt så mange ganger som hennes. Hun er like morsom LIVE 🙂 

 

#kropp #alder #selvbilde

12 kommentarer
    1. 2 herlige damer, og sånne heng kommer nok ikke så plutselig, men vi oppdager det plutselig. 😁
      Kan se meg i speilet og plutselig oppdage ting jeg også, og da lurer jeg på hvor lenge disse tinga har vært slik de er nå. Hm…snodige greier, men alderen kam man ikke juge på 😀

    2. Ser ikke mye grivinneheng på dissebildene, og du er jo kjempeflott:-) Jeg tror problemet heller kan være mye fotografering og at man blir selvkritisk. Jeg ser virkelig ikke bra ut på mange bilder jeg heller ifølge meg selv, og jeg er jo litt yngre. Alle plukker vel bare ut de bildene som ser mest ok ut:-)

    3. Du har all grunn til å være fornøyd, både med “indre og ytre kvaliteter”. Sjøl om vi tuller litt med alle “skavankene”, så har vi heldigvis lite å klage over. Rimelig friske og raske begge to. Takk
      for god – ord og reklame! 😊

    4. Det å si at man er fornøyd med seg selv er å fremsnakke seg selv, noe som er kjempeviktig i dagens samfunn. Man ha lov til å være snill med seg selv for sin egen del, og hvis man har et positivt syn på seg selv vil man også klare å fremsnakke andre mennesker.

      Du og Karidansen er kjempeflotte begge to 🙂

      Ønsker deg en kjempefin fredag, og ei kjempefin og god helg <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    5. Du har virkelig et godt syn på livet slik det er, det er topp….. morsom er du også… liker bloggen din, og Kari sin 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg