Når kroppen skriker høyt!

 

Det skal sies at en fantastisk naturopplevelse lik den du så i går, krever sin mann…eller i dette tilfelle: sin dame…  For det er nemlig ikke gjort i en håndvending å bestige en fjelltopp altså!

 

Når man har sittet i sofaen et par år, så SKRIKER kroppen i det man prøve å bestige de vakre fjelltindene!! Det var ikke så mye som EN muskel som fungerte som den skulle da jeg dro meg oppover fjellet i går…Eller for å si det på en annen måte: Det VAR ingen muskler der!! Overhode..

Og det å gå UTEN muskler oppover i flere timer, gjør at man blir både KAV andpusten og faktisk litt kvalm…Rett før vi var nesten oppe trodde jeg at noen måtte BÆRE meg de siste meterne …

 

 

Men OPP kom jeg… UTEN søsters hjelp.. For hun var LITT sliten hun også…

Og når man er oppe, og har fått sittet litt der og nytt den vakre utsikten og sjokoladen, så glemmer man alt slitet. Alt er topp, og man gleder seg til nedturen og neste tinde-bestigning… (Men mulig jeg må begynne å trene litt i mellomtiden..)

 

 

 

 

 

 

Så hvordan har jeg det i dag?

Vel..det er ikke et sted i kroppen som ikke føles mørbanket.. Til og med armene er støle. Jeg brukte jo de til å klatre litt med også. Jeg strever med å få isen opp til munnen her jeg sitter.. Men jaggu meg var det en flott tur!! 🙂 

 

 

#tur #fjell #muskelløs 

8 kommentarer
    1. Fyttiskjiten dere er spreke! Blir helt sliten bare av å tenke på en fjelltopp og så poster alle bilder fra fjelltopper for tiden, tror jeg må finne en fjelltopp med heis 😀 Luuurt <3 Stor god klæm 🙂 <3

    2. Så utrolig deilig følelse det må være å nå toppen når man har strevd litt på vei opp… Syns du er sprek jeg… Godt gjort 💖👍 Ha en fin og avslappet kveld og en god natt 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg