Når livet er vanskelig…

 

“Når livet er vanskelig, husk: det er bare en dårlig dag, ikke et dårlig liv.”
(Sitat: Ukjent)

 

 

 

Har du tenkt på det? 
Man har lett for å krisemaksimere, og tenke at “for et jævlig liv jeg har!” Når det i virkeligheten bare er en dag. Jeg er ikke noe unntak, tenker sånn innimellom jeg også. Men jeg er flink til å “oppdra meg selv”, gi meg selv beskjed om å skjerpe meg å se det fra litt andre vinkler. Og da lystrer jeg, og endrer fokus. Heldigvis! 

For da får jeg øye på at det kun var en dårlig dag 😉

 

#ordtak #livet

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg