Når man ikke har barn selv…

 

Neida… dette er ikke noe innlegg om barnløshet.
Jeg kunne jo sikkert skrevet litt om det en gang også, for noen lurer kanskje litt på hvorfor jeg ikke har det. 

 

 

Vel..kanskje skriver jeg noe mer om det en gang. Men det er ikke noe mer mystisk enn at jeg ikke kunne få. Jeg har aldri hatt noen stor sorg på grunn av det. Glad i barn, absolutt. Jobber jo som lærer og alt. Men jeg er veldig rask med å innfinne meg med realitetene også..Det har du vel sett her på bloggen etter hvert.

 

Men når man da har verken barn eller barnebarn å vise fram her på blogg, så får dere heller tåle litt “pepring” av barnebilder av MEG. He-he.. Siden jeg er midt i rydding i barndomshjemmet hver helg og finner drøssevis av bilder.. Så…da vet du hva du har i vente fra denne kanten framover 😉 

 

Som du vet, jeg var født 5,5 kg og 54 cm lang. Og jeg grodde i rekordfart. Alle veier. Rimelig rund, eller nesten firkanta faktisk. Se på det ansiktet da!!  Godt jeg strakk med mest i lengden etterhvert…

 

 

#baby #barnebilder #rydding #bilder

 

 

13 kommentarer
    1. Det er så morsomt å se baby og barnebilder av andre. Og så er det gøy når jeg gjenkjenner den voksne i barnet. De øynene dine på barnebildet et lett gjenkjennelig. Du var like søt da som du er nå. God tvers i gjennom. Klem <3

    2. Faktisk 2 kg tyngre enn meg 😂 det er du ikke nå 😂 mulig vi er like lange da for som en felles bekjent sa så er jeg en liten tass 😂🤣

    3. Så stor baby du var. Veldig kjekt at du deler babybilder. Og jeg synest det er interessant hvis du får lyst å skrive mer om tanker om å ikke ha barn. Bra at du ikke hatt stor sorg pga det. Jeg var nokså bollete som baby, hehe, men strakk meg jeg også.. Man pleier jo det.

    4. Helledussen så kjempesøt da <3 🙂 Det er kjempegøy å se barnebilder av andre 🙂

      Er jo selv barnløs, men har heller ikke hatt sorg pga. Mannen min og jeg har hatt kjempemasse glede i våre søsken som har beriket oss med onkel- og tanteunger. Vi er også gammeltante og gammelonkel. Så jeg føler meg kjempeheldig i å ha hatt unger rundt oss <3 🙂

      Ønsker deg en kjempefin mandag, og ei kjempefin og god uke <3 🙂

      Purr, purr og bloggklem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg