Når man liker fantasi…

 

Når man er sånn litt over middels glad i ting som har med fantasi og kreativitet å gjøre, så er en “fantasistakk” akkurat midt i blinken for meg. Det er en slags festdrakt som ikke har noen “rammer” og regler, slik bunadene har. 

Og siden jeg kommer fra en plass hvor det finnes en slags  tradisjonell festdrakt som er “dørgende kjedelig” i mine øyne, så kunne jeg gjerne tenke meg en slik som man finner hos Eva Lie Design. Jeg setter på en link, siden jeg fant bildene der inne. Men jeg får ikke noe igjen for å nevne denne fantastiske designeren, så da trenger man vel ikke merke det? 

Uansett, jeg VIL ha en sånn en. Jeg kunne tatt hvilken som helst av disse tre. Og man kan få tilpasset en til seg selv. Tror jeg må ta meg en tur til der hun holder til, for her er det som å tre inn i en liten eventyrverden spør du meg. Nydelige drakter 🙂  

 

 

 

 

 

 

Tror du ikke jeg vil kle en sånn? 🙂

 

 

 

 

#klær #mote #festdrakt

13 kommentarer
    1. Kjempefine alle tre. Har lyst på festdrakt selv, og det er mye fint å velge i. Den nederste var veldig deg synes jeg. 😃 Hårfargen er perfekt uansett hvem du velger 😃
      God 17.mai 🙂🇧🇻

    2. Ja det håret altså, av og til ødelegger det litt. Jeg har kjøpt enda en rosa pels, siden jeg nå har hår som passer til 🙂 Det var nydelige stakker. og den nederste var skikkelig fin. Og nå kom jeg på at du har bursdag, søren så fort tiden går, gaven din er altså snart på vei, men KRAFTIG forsinket 😀 klem

    3. Måtte inn å se en gang til. Så vakre. Ja, du vet jeg har sydd meg både en og to festdrakter eller fantasibunader, og elsker dem. Du kler jo alt, så valget er jo ditt. Lurt å gå å prøve litt, og se over hva kan kan like. Ønsker deg all lykke til med det. Klem fra meg 🙂

    4. Du ville garantert kledd en fantasidrakt.
      Jeg har bunad. Den ble sydd til meg til konfirmasjon. Da var jeg nesten like lang som jeg er nå, men jeg var ekstremt tynn. Jeg juger ikke når jeg sier at jeg veide under halvparten av det jeg gjør nå. Bunaden ER sydd ut, men det er jo måte på hvor mange kilometer ekstra stoff de la inn… så den er ikke brukt siden barnedåpen til Eldste Sønn i 95….
      Jeg har også lyst på fantasidrak. Jeg har lekt litt med tanken på å designe min egen og få den sydd av ei flink sydame. Det hadde vært fint, en unik drakt bare til meg!

      1. Jeg tror de er ganske dyre, men likevel. Jeg HAR råd, og bruker ikke penger på så mye annet. Kanskje jeg går innom der en dag. Det ligger i byen her 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg