Når man skulle tro feiringa var ferdig snart…

 

…så er det jammen meg noe mer å feire…For etter 17. mai og min bursdag sååååå….

 

 

…kommer Elevele sin bursdag! 

Elevele er ei morsom ei. Har sin egen stil. Hun skriver underlige og veldig morsomme innlegg, men også dype og engasjerte innlegg om viktige temaer når det trengs. Hun er ærlig, liketil og RETT FRAM, og sånt liker JEG i alle fall. 
Hun er søt som en “huldretusse”, kan virke gal, rar og litt “ruskete”/rampete, men overasker innimellom med å være skikkelig “ordentlig”. 

Hun har verdens fineste hund, som heter Petter. Og han er et halvt hode høyere enn henne 😉 Det betyr ikke at Elin er SÅ liten egentlig, det er bare Petter som er VELDIG stor..(irsk ulvehund)

 

 

Jeg har truffet Elin, (Og Salt og Pepper var med for å treffe henne så klart…) og hun var ei herlig jente IN REAL LIFE også! Nå treffes vi snart igjen, på bloggtreff i Fredrikstad. DET blir moro 🙂

Her er et annet bursdaginnlegg om denne herlige jenta hvis du vil lese: 2018
Ellers finner du flere under datoen 19. mai flere år bakover 😀

 

 

Kjære Elin

Gratulerer med dagen igjen.
Så var nok et år gått, og du er blitt STOR, er du ikke 😉 ?

Jeg merker du har blogget mindre siste året, men håper ikke du gir deg altså. Du har alt for mye morsomt å si, til å legge ned bloggen lksom <3

Ha en super dag med Petter og Doffen 😀

 

 

Kjenner du Elin?
Ta deg en tur inn og gratulere da vel!

 

 

 

#bursdagsinnlegg #gratulasjoner #elevele

8 kommentarer

Siste innlegg