Når man “slipper ut”…

 

Høres ut som noen som har kom ut fra et liv bak “murene”…Ja, vi kan vel kanskje kjenne litt på “innestengtheten” i alle fall om dagen.. Så når man slipper ut, så føles det voldsomt befriende i alle fall. Alt av ekle overskrifter i avisene, trang leilighet og skallebank pga for mye skjerm-jobbing er bortevekk for noen timer. 

Jeg har kost meg flere timer i sola i dag! Det har bare vært SÅ deilig!
Tur med Anna-Lena fra Grønnland,  langs Vippetangen, til Aker Brygge. 

Medbrakt knekkebrød, og kjøpt kaffe på takeaway. Vi satt i solen på bryggekanten i flere timer. Det varmet. Fantastisk! Sånt får man energi av <3

 

 

Selv om solen varmet, er jeg ikke helt der at jeg synes det frister å dykke, padle eller sole meg avkledd….Det kjennes kanskje litt annerledes når man er laget av metall…. 😉

 

 

 

 

 

 

 

#byvandring

8 kommentarer
    1. Hehehe ja er man laget av metall tåler man mye mer 😀

      Det er så godt å komme ut og kjenne sola varme – få ladet batteriene 🙂

      Lag deg en fin mandag <3 klem

    2. skikkelig deilig å lese att du har hatt en fin søndag ,det trenger alle og spesielt dere som bor i Oslo og i tillegg nesten bare har hjemmekontor ,da er det godt å bare være ute en solskinnsdag

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg