Når NOEN andre tar seg av pakkingen…

 

Da er vi på vei! 

Full fart mot Grebbestad-området i Sverige. Det er mulig jeg må låne noen klær av søsters på turen, for det ble litt “smått” pakket her i går. Sånn går det når jeg overlater pakkingen til noen andre…..

 

 

Litt trøbbel ble det også når Pepper har pakket og TATT sekken til Salt…Det ble ikke HELT godt mottatt.

 

 

“Hei! Er du klar over at den sekken der er MIN!! Skal jeg slite og slepe på den digre kofferten her? Ser du ikke jeg har fått BULK på ryggen av all slepingen?? Hfrfmfh!! Litt av en gentleman må jeg si!!”

Stemmen til Salt går helt i fistel når hun er så irritert. Høres nesten ut som en mus… 😀

 

Vel, litt “baluba” blir det når man skal på tur. Men nå reiser vi.På mini-vinterferie. På hyttettur, med brorsan og syrran. Gleder meg!!

 

 

 

#hyttetur #tur #reise #vinterferie

 

5 kommentarer
    1. God minivinterferie! Gleder meg til å se deg og rottene på jobb på mandag👍🏻Kanskje en is i løpet av uken?

    2. Ønsker dere en superfin mini-ferie, – moro at Salt og Pepper får være med også! 😀 Gubben var en snartur til Charlottenberg i dag etter et dekk til lastbæreren. Kos dere! 🙂

    3. Det blir en gøy tur for store og små. Man kan vel vente seg litt fra turen her på bloggen vil jeg tro. Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg