Når rullgardina går ned..

 

Noen ganger…når det er ting jeg synes er veldig vanskelig,som f eks matte eller data-ting, så er det som om det går ned en rullegardin. Hodet blir helt tomt og tungt, ingenting går INN. Man kan PRØVE å forklare meg noe…

 

…men det er som om det blir mørkere….

 

 

…og tettere….inni hodet…

 

 

Hvis man står på utsiden, og altså er den som prøver å forklare meg noe, så ser det nok omtrent sånn ut… Jeg forsvinner MER og MER…. inn i meg selv… Fortvilte øyne i starten… som ber om hjelp… Men som blir mer og mer “borte”….

 

 

…til kontakten helt er brutt… 

 

 

….Rullegardina er blir trukket HELT ned… Og man oppnår ikke lenger kontakt. Det er NULL poeng å prøve å forklare meg noe som helst. Det kommer ikke INN…

 

 

 

Fra min side…Fra innsiden av fortvilelsen. Fra meg som  ikke SKJØNNER, så er det omtrent sånn det er ut…Når rullegardina har gått ned.. Det er bare helt mørkt, og jeg hverken hører eller ser hva du sier.. 
Jeg bare ANER en liten strime med lys….Helt nede ved gulvet…Og jeg skjønner at det er DIT jeg skal….når bare “tåka letter igjen”….

 

 

Går rullegardina ned noen ganger hos deg også??

 

 

#vanskelig #fortvilelse

7 kommentarer
    1. Hehe.. artig skrevet. Men der er akkurat sånn det er ja.Her går rullegardina ned noen ganger også. Spesielt med data og elektriske duppeditter. Eier ikke tålmodighet med det..
      Ha en fin Søndag.. helst med rullegardina oppe 😊

    2. Å, ja! Sånn er vi vel alle.Noen ganger holder jeg rullgardina hardt og noen ganger ruller den fort opp av seg selv. Fint tankespinn:) Klemsklem 🙂

    3. Å ja det det skjer ganske ofte at jeg kan føle det sånn… 🙄 Kanskje ikke så mye når det gjelder data, men jeg liker å finne ut av ting selv. Sliter når noen skal forklare noe for meg, men jeg går på YouTube å finner løsningen selv. Verre er det med matte og tall, der går rullgardina i bånn med en gang å ikke gradvis 😎

    4. Hehe … du høres jo ut som en unge som ikke VIL høre etter! Nei, tror ikke jeg har hatt det sånn … men strever litt med konsentrasjonen pga. tinnitusen så sliter litt, selv om det er på en litt annen måte.

    5. Jøss ja, det har hendt. Og det verste er vel at man ikke ”ser” det før i ettertid, eller det kan i alle fall virke sånn 🙂

    6. Å ja da, det hender. Enkelte ting bare skjønner jeg ikke! Men det meste kan læres, men det må noen god og ikke for tekniske forklaringer til før jeg skjønner. Og ting må kanskje forklares flere ganger, sånn er det bare. Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg