Når tiden blir “sjefen”…

 

 

Av og til føles det som tiden er ute etter en. Minutter og timer jager avgårde, mens man heseblesende prøver å holde følge.

Det burde være sånn at tiden var til for OSS.
At den lå der som et stille landskap og bare ventet på å bli tatt i bruk, i akkurat det tempoet vi måtte ønske. Slik at man kunne fylle på med det man måtte ønske: så lite man ville eller så mye man ville.

Men av og til er det ikke jeg som bestemmer, men tiden…

Kan ikke si jeg liker det helt…

 

Har du nok tid til det du må få gjort?

 

 

#tidsklemma

11 kommentarer
    1. Alle har vel følt på tidsklemmen av og til, men når man er i tidsklemma er det viktig å puste med magen nettopp for å slippe å føle på stresset.

      Vi forholder oss jo til tid daglig.

      Ønsker deg en kjempefin torsdag <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

        1. Livet er å leve og gjøre litt annet å slite helsa av seg på jobb. jeg tok et valg. Har ikke angret et sekund. Lyst til å studere jeg også. Men få på plass litt mer system på hvilke tidspunkt jeg skal jobbe. Man tenker mye når man er syk sånn som du har vært nå….💚

    2. Jeg har ihvertfall tid nok, men får allikevel ikke gjort alt jeg har tenkt. Det er vel noe med å planlegge sin tid da tenker jeg.

      1. Jeg kan planlegge meg i hjel jeg, på jobb, men der kommer det bare mer og mer… Og i tillegg hjemmeting man bør gjøre, og jeg har lyst til å gjøre litt på fritida også, og blogge litt mer og en del annet. Men jeg rekker ikke.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg