Når “utseende” teller…

 

Ha-ha…overfladisk og grunn liksom…?

Man kan ikke bare komme her å si at utseende teller. For det er jo det motsatte vi er vant med å fremheve: Det er det INDRE som teller!!

Men altså…det er jeg mener… det HJELPER av og til på på inntrykket men noen YTRE greier..

 

 

Så jeg kjørte SPORTY-looken i dag. Og det er det jeg mener med utseende.. For når du er så lite sporty at det ikke er noen GRENSER liksom, da hjelper det litt med klær som ser sporty ut. Ingen ville vel mistenke meg for å være en kropp i forfall, når de ser turtøy i ull, løpetights og knæsje joggesko?? 

Man kan innbille folk mye rart med den rette attituden! 😀

 

 

 Jeg ser ganske avslappet og rolig ut på dette bildet. Men hadde hatt en oppstigning fra byen og opp til Ekeberg, som i disse dager minner mest om å bestige Mount Everest… Jeg er SÅ dårlig form. Pustet som en hval da jeg kom opp, eller SNAPPET mer etter pusten enn å faktisk puste…Synes ikke jeg var SÅ dårlig form i april, så dette blir altså bare verre og verre!! 😮

 

 

Men det var verdt det!

For på toppen var søsters, og matpakke, og sol og hester og blomster og bier og…. Ja, altså en vårdag på sitt beste!! 

 

 

 

 

Glad jeg benyttet dagen ute i det fri. For i morgen skal det snø!

 

 

Har du hatt en bra dag?

Snør det hos deg, eller er det sol?

 

 

 

#tur #søster #vårdag #utseende 

13 kommentarer
    1. Du ser jo helt smashing ut du. Som om du er den treningdama med glimt i øye. Klær skaper folk heter det! Herlige bilder i våren. Ja, der jeg var i går kom snøen og det var så fiiiiint! Jeg koste meg skikkelig så lenge det varte, og i dag skinner sola her hjemme! Ingen snø hadde kommet her nei! 🙂

    2. Det var smart! Ellers tror jeg du er mer sporty enn de fleste altså. 😊 Det virket som det kom snø over ca 200 m.o.h her i innlandet, og det skal visst bli noen kuldegrader på det kaldeste denne uka. Her var det faktisk -3 grader igår kveld.

    3. Utseende teller såvisst. Og å gå for en sporty look kan være lurt 😉 Men så var du jo sporty også, og det siste bildet var veldig fint! Og de andre bildene også. 🙂

    4. Herlige bilder og herlige Ekeberg !

      Savner Oslo!

      Og jeg tror nok du er sprek jeg, frodith – og flott i treningstøy er du 😀

      klem

    5. Finnes det treningsklær i ull? Du kom deg ut, syns du er flink jeg :). Koselig å møte søsteren på toppen.
      Her i midten av Norge våknet vi til en hvit verden i dag, trærne står grågrønne. Men det blir heldigvis betre :).

    6. I går var det sol og ble både skogstur og sykkeltur på meg i går. Men i dag er det regn og snø mange steder så det skifter fort. Det var en fin tur dere hadde så det er slike turer som må til i hverdagen. Ha en fin dag.

    7. Åhh…jeg er så misunnelig på deg som har vært ute og gått i dag. Selv har jeg ikke turformen i dag. Nødet meg selv en ørliten tur i går kveld, og det var det. Forhåpentlig kan jeg lure meg til en tur i morgen igjen.
      Jeg så noen nyheter om at det skulle snø en plass, men nyheten forsvant før jeg nådde å lese alt. Så det er hos dere det skal snø altså? Stakkars.
      Her skal det regne i natt. En del. Men det er vi jo vant til. Har hatt mye tørt og fint vær i det siste, og det er jeg takknemlig for 🙂
      Fortsatt fine kvelden til deg ♥ Klem

    8. så deilig å treffe søster på et sånt vakkert sted,kondis er det skralt med her også,men vi får håpe det blir litt bedre utover våren og sommeren :=) her har det være skyet og regnbyger og det er virkelig kaldt ute,5 + nå og det er ikke mye å skryte av da

    9. Du ser i det minste sporty ut ja😊 Men du var jo sporty også i dag da.. Vært ute og gått oppoverbakker. Det er sporty. Formen dabber av utrolig fort. Jeg hadde ikke klart en eneste oppoverbakke nå om dagen. Har i grunnen hatt nok med å holde på i hagen i dag jeg. Er fornøyd med det jeg klarte der😃 Har hatt en fin dag med sol😊. Vi trenger ikke snø nå!!! Jeg har sådd!

    10. Skal vi ha konkurranse om hvem som er i dårligst form, kanskje? Hahaha 😀
      Du er sporty både innvendig og utvendig, fin og fjong, uansett 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg