Nattbordet mitt

 

 

Jeg har jo ikke akkurat noe nattbord..
Men en natt-hylle, det ordnet vi oss da vi flyttet inn her. Mye mer plassbesparende. Og en fin plass for tøyrotter å holde hus om det trengs… 

Det er ikke det at Salt og Pepper alltid sitter oppå der…men de snek seg med på et bilde her nå, for å minne om at de LEVER liksom!! Og for å blidgjøre de litt ekstra så tar jeg med et bilde fra juletider, hvor de herjet rundt for å få tak i snopen i julestrømpa på veggen der…

 

 

 

 

Her er planen å ta en morgentur ut i finværet. JEG altså, ikke Salt og Pepper… 😉

 

Hva er dine planer for dagen?

 

 

Dag 1- Ditt siste innkjøp
Dag 2- 10 fakta ingen vet om meg
Dag 3- Noe eller noen du savner
Dag 4- Dine 3 yndlings-sanger akkurat nå
Dag 5- En sang som får deg til å gråte
Dag 6- En ting du aldri kommer til å gjøre
Dag 7 – Favorittmaten din

Dag 8 – Et tre år gammelt bilde av deg
Dag 9 – Smykkene dine
Dag 10 – Ett bilde av deg selv, tatt i dag
Dag 11 – Ett bilde av håndskriften din
Dag 12 – Mobilen din
Dag 13 – 5 ting du ønsker deg
Dag 14 – Noe du er redd for
Dag 15 – Rommet ditt
Dag 16 – En sang du er skikkelig lei av
Dag 17 – 10 personer/gjenstander du ville hatt med deg på en øde øy
Dag 18 – Ett bilde av deg selv som barn
Dag 19 – Innholdet i vesken din

Dag 20 – Parfymen du bruker
Dag 21 – Din verste uvane
Dag 22 – Dine 5 yndlings-vesker
Dag 23 – Nattbordet ditt.
Dag 24 – Ett bilde av deg med en gang du har våknet.
Dag 25 – Noe du gleder deg til
Dag 26 – Favorittproduktet ditt akkurat nå.
Dag 27 – En sang som beskriver hvordan du føler deg i dag.
Dag 28 – En vits/sketsj du syns er morsom.
Dag 29 – En kjendis du ligner på.
Dag 30 – Den rareste tingen du har.

10 kommentarer
    1. Fin natthylle det 🙂 Og det er jo et nattbord i mine øyne, bare at det henger på veggen og ikke har skap eller skuffer under 🙂 Kan ikke begripe at jeg ikke har tenkt på en sånn hylle selv? Men det var et godt tips 😀

      Min plan er å øyeblikk dra til Stavanger og være med på Millionsmissing markeringen. Viktig for meg, da jeg er en av de millionene, og jeg vil jo helst ikke være en av dem.

      Fine søndagen til deg ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg