Nesten HEEELT alene….

 

 

Stille overalt. 
Folk har flyttet innadørs igjen.. Nesten alle…Overalt..
Noen på hjemmekontor eller hjemmeskole.. Noen bare fordi det er ikke er temperatur til å “henge rundt” ute..

Verden og livene våre endrer seg FORT i disse dager. Vi må bare henge med så godt vi kan. 
JEG er så heldig at jeg får lov å være på jobb. Fordi jeg rent fysisk blir dårlig av å jobbe hjemmefra. Over et år på kjøkkenbordet og i senga, skaffet meg senebetennelse i begge armer. 

Så jeg er nesten HEEELT alene… 
Men det er greit.
Jeg har en jobb.
Jeg får lov å være på jobben.
Jeg er ikke syk.
Jeg er for det meste en stor optimist.
Jeg regner med at ting BLIR bra igjen. Om litt…

Og i morgen er det fredag. Kjolefredag til og med!
Skal tro om jeg ikke skal følge opp den tradisjonen jeg startet her for noen år siden, og slå til med en SKIKELIG kjole i morgen!!?

 

 

Hvordan behandler livet og verden DEG om dagen?

 

 

 

#livet 

7 kommentarer
    1. Så bra at du får være på jobben når det er best for deg! ❤️👍 Fin du er i buksa du kjøpte også! 🙂 Stemmer helt klart for at du tar kjolen på imorgen, – herlig å pynte seg litt! 💃 Håper dagene dine blir bedre snart 💕 Jeg trives bra for tiden, men innimellom har det vært tungt, i likhet med hva de fleste opplever gjennom livet. 😔

    2. Så utrolig kjekt å se at du slipper hjemmekontor. Jeg kan ikke se at det kan være så greit altså, med hjemmekontor. Jeg er jo mye hjemme, og man går litt på veggene iblant også, når man er så mye hjemme.
      Livet har vært ekstremt tungt siste tiden, men nå ser det ut som at det har snudd, og går rette veien fremover igjen for meg. Men jammen blir man satt ut fra alt når man omtrent bare ser senga og dyna i flere måneder.
      Jeg heier på oss begge, nå blir nok alt bedre etterhvert ♥ Gode klemmer ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg