Nesten så hårdottene føk!

 

Du synes kanskje jeg ser fredelige og rolig ut, og med en grei dose med hår?
Ok! Jeg skal love deg at det var like før det røk noen i dag morges i alle fall… 
Jeg var jo tidlig våken som vanlig, kl 5…så etter noen kopper kaffe var det helt greit å komme i gang med noe “nyttig” 😀  Dagens blomster skulle bygges. 

 

 

To Lupiner skulle vel ikke være SÅ vanskelig liksom.
Det var utrolig mange små deler, og det var maaaange deler. Men det verste var at de ikke ville sitte skikkelig! Jeg var sånn NESTEN ferdig, og skulle bare sette på noen “kronblader” til, og så SPRATT de av, ramlet på gulvet, og jeg måtte noen steg tilbake….

 

 

 

 

Rev meg litt i håret, men lot det bli sittende 😀
Svett og varm, men endelig ferdig…

 

 

Nå er jeg ferdig med 3 av 4 poser!
Utrolig deilig å bruke hjernen og fingrene på noe annet enn skjerm!

 

 

Men siden denne økten med lego-bygging “tok på” litt dro jeg en tur på Storo. 
Bare kaffe med Oslopadda. Og kjøpt mascara og mat. Ingen store ting. Har nok av greier nå synes jeg 🙂

 

 

 

Hva har du gjort i dag?

 

 

8 kommentarer
    1. Et sånt sett ville blitt min sikre død.. Kombinasjonen ikke-eksisterende tolmodighet, utolmodighet, mangelfulle tekniske innsikt og hissige temperament ville rett og slett overgått hva et enkelt menneskehjerte er i stand til å tåle *hehe*

    2. Dette vart jo en fin bukett, og du må vel være utstyrt med en god del tålmodighet og fingerferdighet for å få det til. De eneste gangene jeg har vært ute i dag er turene med Barney. Nydelig å labbe i snøhaugen gjennom skogen faktisk. Stille og godt. Ellers har jeg faktisk sett litt på sjakksenfinga på NRK mens jeg har sittet i sofaen og drevet med bloggrelaterte ting🤗

    3. De blir så fine de blomstene – spennende å følge med for meg også! Jeg har tilbrakt noen dyrebare timer med prinsessa – og jeg har gått noen turer! Klem <3

    4. Så kreativ lego 😀 Men ja, man kan rive seg litt i håret når slik småplukk gjør det litt ekstra krevede 😛

      Jeg har prøvd å rydde litt på studioet mitt i dag og tatt meg meg litt trengende sminke der i fra – eyeliner, blant annet. Det er ikke hver dag jeg bruker det, men den jeg hadde fra før begynner å bli veldig gammel, så tenkte det var på tide å bytte den ut 🙂 Hentet to nye maskaraer for noen få uker siden også, en vanlig og en vannfast 🙂

    5. Små deler gjør at de blir ekstra fine og levende, godt det ordnet seg tilslutt! 🤩 Jeg har løst litt kryssord i romjula, – godt med litt hjernetrim på både den ene og andre måten. Her ble det en liten bytur idag, – byttet en genser-julegave som var for liten til junior og ellers litt småtteri på CC kjøpesenter og Rusta.

    6. Wow, så flotte! Godt å bruke hodet på noe annet enn skjerm innimellom, ja. Bra at håret sitter godt fast! 😃 Her har hofta naglet meg fast i sofaen. veldig irriterende, siden jeg egentlig har energi til å gjøre noe nå! 🙃

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg