Nissestemning..

Jeg er i skikkelig julemodus! Eller “nissemodus” kanskje…

Etter uker med hjemmekontor, MYE jobbing og corona-regler som gjør livet LITT mer TREGT enn til vanlig, var det skikkelig deilig å komme seg ut for å treffe Karidansen i dag. 

Jeg har vært skikkelig “nissete” på jobb siste uken, da det har vært siste uken med elever for meg før jul. De kommer jo ikke fysisk til oss, pga smitten, men vi har digital opplæring i stedet for. 

 

 

Ingen grunn til å ikke kunne “nisse seg litt” siste uka  likevel! Så etter å ha varmet opp med 7-8 åringer i går på skjerm, var jeg klar for litt “nissing” LIVE med en på noen-og-femti. 😉

 

 

Først var det bare TULL med henne…Fikk ikke kontakt…

 

 

Og når jeg FIKK kontakt, så var det bare tull med henne likevel.. 😀

 

 

Men vi fikk da ETT, hvor vi ser riktig så snille og uskyldige ut, og ikke det minste “rampete” ut…

Kos med nisse -date med Karidansen. 
Skravling, oppdatering på forskjellig, kald grøt, kaffe latte og limonade. Stort bedre kan ikke en lørdag bli spør du meg!!

 

Har du hatt en fin lørdag?

 

 

#lørdag #date #nisse

20 kommentarer
    1. Så artig dere har det i sammen, – koselig og treffes sånn! 🤶🤶 Her forberedes vi oss til juletresalg, – kanskje jeg får finne fram nisselua også. 🎄☺️ Ha en fin 2. søndag i advent! 🕯️🕯️

      1. Ja, fint å ha noen venner i nærheten, som man kan kose seg med 🙂 Det er jo sånne ting som betyr noe for meg i alle fall. Å ja, ta på lua 🙂 Gjorde du det? Det skaper litt stemning det 🙂 Håper dere fikk solgt masse 🙂

    2. Så gøy dere hadde det! Deilig å treffe venner. Og sånn KUL tights du hadde på jobb 😀 😀 Tipper det var pop hos elevene. Jeg har hatt en fiinfin lørdag, Vært på butikken med min mor, bakt og laget masse god mat, og sittet ute på saueskinn med bål og drukket bobler, helt alene. Eller, Bonnie og jeg da. Så koselig. 🙂 God morgen og god søndag:)

      1. Ja, nå har jeg ENDELIG fått bruk for den tightsen 🙂 Den skal få kjørt seg litt neste fredag også, for ungdomstrinnet 😀 He-he. Den er super 🙂 Hørtes ut som en koselig lørdag for deg. Deilig å være litt alene også 🙂

      1. Det er fint med litt rødt nå i denne tiden. Jeg pleier ikke bruke det, pga det røde håret, men nå fant jeg ut jeg trengte litt rødt 🙂 Tusen takk <3

    3. Så herlig å nisse litt! Her har jeg fått brukt husmorgenene. Golvvask, klesvask og baking, pannekaker og masse kos for meg selv og gemalen. Klem til deg 🙂

    4. Helt herlig med sånne tullete Nissejenter 😀 For en stas å kjenne to sånne, og til og med i Hovedstaden 😀 Måtte smette innom begge tor for å være sikker på at jeg fikk med meg alt 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg