Noe jeg er redd for

 

Jeg prøver jo innimellom hardnakket å hevde at jeg ikke er redd for NOENTING….
Men hvis jeg skal være helt ærlig, og jeg tror det forventes at jeg er det på sånne utfordringer, så må jeg innrømme at det er noe småtteri jeg er redd. 

Jeg er ikke redd voldtektsmenn og Oslos gater. Ja..det er skumle folk her, noen…men det er også MANGE andre som kan hjelpe om det skjer noe..

Derimot er jeg muligens BITTELITT redd for  være alene, på hytter, ute i skogen…i mørket. Altså redd: kombinasjonen mørke, alene, hytte i “gokk”. 

 

 

 

Er ikke redd hunder eller katter, eller rotter for den saks skyld. 
Men ganske redd for hester. De er pene, og er det stengt bak gjerder og jeg kan se på dem er det greit. Men å skulle klappe en, leie en i grimen eller SITTE på en, det skal mye til før jeg gjør…

 

 

 

 

 

Hva er du redd for?

 

 

Her er listen jeg følger i 30-dagers-challengen:

Dag 1- Ditt siste innkjøp
Dag 2- 10 fakta ingen vet om meg
Dag 3- Noe eller noen du savner
Dag 4- Dine 3 yndlings-sanger akkurat nå
Dag 5- En sang som får deg til å gråte
Dag 6- En ting du aldri kommer til å gjøre
Dag 7 – Favorittmaten din

Dag 8 – Et tre år gammelt bilde av deg
Dag 9 – Smykkene dine
Dag 10 – Ett bilde av deg selv, tatt i dag
Dag 11 – Ett bilde av håndskriften din
Dag 12 – Mobilen din
Dag 13 – 5 ting du ønsker deg
Dag 14 – Noe du er redd for
Dag 15 – Rommet ditt
Dag 16 – En sang du er skikkelig lei av
Dag 17 – 10 personer/gjenstander du ville hatt med deg på en øde øy
Dag 18 – Ett bilde av deg selv som barn
Dag 19 – Innholdet i vesken din

Dag 20 – Parfymen du bruker
Dag 21 – Din verste uvane
Dag 22 – Dine 5 yndlings-vesker
Dag 23 – Nattbordet ditt.
Dag 24 – Ett bilde av deg med en gang du har våknet.
Dag 25 – Noe du gleder deg til
Dag 26 – Favorittproduktet ditt akkurat nå.
Dag 27 – En sang som beskriver hvordan du føler deg i dag.
Dag 28 – En vits/sketsj du syns er morsom.
Dag 29 – En kjendis du ligner på.
Dag 30 – Den rareste tingen du har.

 

 

#frykt #hester #mørke

6 kommentarer
    1. Jeg er mest redd for hoggorm. Andre dyr, inkl. husdyr går greit. Ellers er jeg ikke noe glad i mørket eller høyder. Mørket har blitt litt bedre med årene, mens høyder har gått motsatt vei.

    2. Jeg er redd for hunder, og kan styre min begeistring for edderkopper. Hester er store dyr, og jeg har veldig respekt for dem. Jeg går ikke så nær dem jeg heller. Enda min pappa var rideinstruktør i forsvaret og jeg omtrent traff hester hver dag i noen barndomsår. Jeg fikk aldri hestedilla.
      Rotter kan du jo ikke være redd for nei, du som har noen fine eksemplarer boende hos deg 😉 Så den skjønner jeg jo 🙂
      Klem ♥

      1. Ikke greit med edderkopper heller, jeg er skikkelig redd dem også. Men nesten glemt det pga ser aldre edderkopper lenger… Nei, rotter er stas..noen i alle fall 😀 Klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg