Noe jeg gleder meg til

Overhode ikke vanskelig å finne ting å glede seg til nå om dagen. Turene står i kø framover. Sånne små helger, en-natts-overnattinger osv.. Det gjelder å lage seg ting man kan glede seg til som man rekker å gjøre når man har en alminnelig hverdags-traver-jobb: Miniturer hit og dit i nærområdet.(Fredrikstad, Sverige etc..)

Men nå vil jeg starte med DAGENS “glede seg til”: 

Jeg skal møte Karidansen etter jobb, og det er alltid koselig og morsomt.
Her noen bilder fra de siste treffene våre 😉

 

 

Kari i midten

 

 

Jeg og Karidansen i Botanisk hage

 

 

 

I Vigelandsparken i påsken 😀

 

Og her er listen jeg har fulgt i snart 30 dager…Vel, har brukt LITT lenger tid da.. Men er snart i havn i alle fall.

 

Dag 1- Ditt siste innkjøp
Dag 2- 10 fakta ingen vet om meg
Dag 3- Noe eller noen du savner
Dag 4- Dine 3 yndlings-sanger akkurat nå
Dag 5- En sang som får deg til å gråte
Dag 6- En ting du aldri kommer til å gjøre
Dag 7 – Favorittmaten din

Dag 8 – Et tre år gammelt bilde av deg
Dag 9 – Smykkene dine

Dag 10 – Ett bilde av deg selv, tatt i dag
Dag 11 – Ett bilde av håndskriften din
Dag 12 – Mobilen din
Dag 13 – 5 ting du ønsker deg
Dag 14 – Noe du er redd for
Dag 15 – Rommet ditt
Dag 16 – En sang du er skikkelig lei av
Dag 17 – 10 personer/gjenstander du ville hatt med deg på en øde øy
Dag 18 – Ett bilde av deg selv som barn
Dag 19 – Innholdet i vesken din

Dag 20 – Parfymen du bruker
Dag 21 – Din verste uvane
Dag 22 – Dine 5 yndlings-vesker
Dag 23 – Nattbordet ditt.
Dag 24 – Ett bilde av deg med en gang du har våknet.
Dag 25 – Noe du gleder deg til
Dag 26 – Favorittproduktet ditt akkurat nå.
Dag 27 – En sang som beskriver hvordan du føler deg i dag.
Dag 28 – En vits/sketsj du syns er morsom.
Dag 29 – En kjendis du ligner på.
Dag 30 – Den rareste tingen du har.

 

 

#glede #bloggtreff #vennskap #challenge #utfordring

22 kommentarer

Siste innlegg