Noe skal man ha!

 

NOE skal man ha!

Jeg er velsignet (ja det tror jeg jammen meg) med et himla godt immunforsvar. Jeg er nesten aldri syk. Sånn veldig syk mener jeg. Folk har jo stadig noen sykdommer: omgangssyke, influensa, forkjølelse, halsbetennelse, bihulebetennelse, covid osv.. Jeg sklir glatt unna det meste. Blir ikke smittet. ALLE blir smittet av noe! Ikke jeg.. Superheldig!

Men NOE skal man ha, tydeligvis. Så jeg har liksom fått litt andre ting. Ikke ting man blir smittet av. Ikke noe som JEG mener jeg er syk nok til bli hjemme fra jobb på grunn av. Arbeidsmoralen er skyhøy, og det skal mye til før jeg er hjemme fra jobb.

Mitt problem er hodet. Skallebank i ulike former. Innimellom får jeg hjernehinnebetennelse, en egen type. Den setter meg så ut at DA blir jeg hjemme. Ellers har jeg mye “hverdagshodepine” hvis vi kan kalle det det… Men nå er jeg så lei av den hodepinen, og å ikke vite hva den kommer av, at nå er det klar for litt undersøkelser. Starter i morgen med en aldri så liten legetime. Så får vi se hva neste skritt blir. 

 

 

4 kommentarer
    1. Hodepine er noe greit, og det påvirker hele kroppen. Håper de klarer å finne ut av det! 🥰🤞 Jeg har forøvrig pådratt meg influensa, så formen er elendig for tiden.

    2. Enda noe at fu ikke får all den styggedommen av viruser og slikt som «alle» andre får🤞 Lykke til hos legen i morra. Håper han finner ut av hodepineproblemet ditt😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg