“Noen” drar sin vei i påsken…

 

Dagen startet som en rimelig bra dag. Kjolefredag og greier. 

 

 

Vel, det var bra på jobb, helt til jeg skjønte at “NOEN” stikker sin vei i påsken… Vel, de fleste stikker vekk i påsken. Men at disse to skulle svikte meg hadde jeg aldri trodd…

 

 

Salt og Pepper drar til fjells i påsken!! De svikter meg og bypåsken. Skal liksom stå på egne bein tror de… Er det noe rart jeg ble lei meg?…

 

 

 

Men det er en annen som ble SMØR-blid!! Min makker på jobb, verdens fineste kollega, lekekamerat og faglig støtte 🙂
HUN ble glad hun!! For det er jo med henne de skal reise. På hyttetur i påskesnøen. Jeg tenker det smilet ikke holder så lenge….De kan jo være ganske rampete til tider. Den lille smakebiten hun har fått av dem på jobb kan ikke sammenliknes med å skulle ha dem rundt seg hele tiden… 

Vel…jeg hadde heldigvis en avtale med Mammaen til Lille Supermann i byen. Så tristheten rant ganske fort av meg.

 

 

En is som en inngang til helgen er ikke å forakte, når det er i selskap med Mammaen til Lille Supermann. Vi koser oss alltid sammen, uansett hva vi gjør. Det er bare fint å være sammen. En flott måte å starte påsken på. 

 

 

Jeg fikk til og med et kjempesøtt lite påskeegg <3 Nå er det påske!!
Nesten i alle fall…

 

God fredagskveld! 🙂

 

13 kommentarer

Siste innlegg