Noen forbaska jugefanter!!


Yr juger!!
12 varmegrader my ass!!

Her har Yr prøvd seg på en uke med ren og skjær JUG! De har meldt både 12, 15, 18 og jeg tror jammen meg jeg så en 20 grader meldt en av dagene også. Når jeg sjekket på søndag.
I dag når jeg står ute på trikkestoppet, inntullet fremdeles med “pels”, men ved et mistak i hvite joggesko, og nærmest istapper i håret, så sjekker jeg:

Hvor mange grader mener de det er NÅ?

12 grader!!

12 grader, my ass!! Jeg lover, det var ikke mer enn så vidt over nullen!!

 

 

Det er ren og skjær JUG!! Sikkert for å få flere “lesere”. Smisking!
Tror de ikke vi kan kjenne selv noe som helst på kroppen eller? Men nå er de avslørt, av meg. Og nå finner jeg meg et annet sted å lese værmeldingen, så kan de sitte der med de 14-15 gradene sine… ALENE. Meg får de i alle fall ikke som “leser”…

Sånn det var dagens lille utblåsning fra en Frodith i hvite joggesko og korte bukser, med istapper i håret…(Sånn cirka..)

 

17 kommentarer

Siste innlegg