Noen ganger…

 

Noen ganger blir ting ikke som man har tenkt…
Noen ganger finner man overhode ingenting når man er på shopping..
Noen ganger synes jeg de selger det samme i butikkene i år, som de gjorde i fjor…
Noen ganger er det helt greit å bare være på tur å surre i timevis uten å ha med seg annet hjem enn sjokolade…

 

 

Noen ganger er utbyttet etter en tur en god mett mage, og en følelse av at man har begynt oppladning av batteriene…

 

 

Noen ganger er det helt fint å bare surre…
Eller egentlig…ikke bare noen ganger…

Man burde surre litt oftere spør du meg 😀 

 

 

5 kommentarer
    1. Jeg er innmari god på å surre rundt, elsker det virkelig og kjøper alltid noe å spise på..
      Slik som her, så nydelig ut.
      Jeg finner også sjelden noe,,,men spiselig finner jeg! 🙂

    2. Det er veldig viktig å kunne surre rundt uten å måtte noe, ja! Jeg er sånn skikkelig dårlig på det, men jeg er på opptrening! Kos deg med kvelden! Klem <3

    3. Jeg tenker også at man burde surre rundt uten mål og mening og gjøremål myyye oftere.🤩🤗
      Da oppdager man gjerne noe nytt man aldri har sett før.🤗
      Nyt en fin fredagskveld!🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg