Noen ganger..

 

 

Noen ganger er jeg rigid som en tømmerstokk…. Lar meg ikke bendes og bøyes i noen retning. Redd for det ukjente og lite smidig.

Noen ganger er jeg den mest fleksible og smidige du kjenner. Tar ting på sparket, hopper i det og lar meg rive med.

 

 

Noen ganger er jeg en usikker liten jentunge som titter i bakken og pirker med skoen i grusen. Jeg er rød i toppen, og sommerfuglene flakser vilt. Ikke det at DU ser det, for alt skjer jo på innsiden. 

Noen ganger er jeg kanskje den mest selvsikre du kjenner. Hvis jeg er GOD på noe er jeg det fullt bevisst og ikke noe flau over å si det heller. Å skryte litt av seg selv er bra, så lenge man ikke trykker noen andre NED. 

 

 

Noen ganger er jeg ung, vakker og full av futt.
Noen ganger er jeg gammel, stygg og ganske sliten.

 

Noen ganger…. 
Og andre ganger…

 

Hvordan er det med DEG? 

 

 

9 kommentarer
    1. Jeg har det på akkurat samme måten, kanskje bortsett fra å ta ting på sparket, – det burde jeg bli bedre på! 😊

    2. Mye likt her! Men i tillegg så foregår det ganske mye tankevirksomhet til enhver tid. Planlegger, rydder, klekker ut ideer, ser for meg hvordan osv. kunne ha godt av et hjerneoppheng innimellom. Da setter jeg på en pod el YouTube video for å lære noe nytt. Jeg har faktisk blitt mye flinkere til å ikke la tankene jobbe med det som har skjedd😊 og det jeg ikke kam gjøre noe med😵‍💫🤓

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg