Noen ganger…

 

 

Noen ganger er livet litt “skurrete”.. Omtrent som de dårlige frekvensene på en gammel radio. Man får egentlig ikke med seg det spøtt av hva som foregår, alt man får med seg er rett og slett bare DÅRLIG og “skurrete”. 
Det er i de periodene jeg ønsket det fantes en knapp, som på den radioen…. En slik knapp som gjorde at man bare kunne skru over de dårlige frekvensene. Rett fra en “god melodi” til den neste liksom..Uten alt det “skurret” i mellom.. 

Ja…akkurat sånn skulle jeg ønske det var..

 

 

Denne høsten har for meg vært som en gammel reiseradio…
Alle andre har byttet til DAB, og får inn den lyden de skal… Mens jeg sliter rundt med FM-sendinger, uten å få tilbud om DAB en gang… 

Jepp…akkurat sånn har det vært… Og det finnes ingen muligheter for å skru forbi de dårlige frekvensene.. Jeg må ta med de på kjøpet. Stille forsiktig inn, og håpe på at SNART må det da bli bedre lyd. SNART er jeg ferdig med det der jævla “skurret”…

 

 

Som du skjønner er ikke ting helt på topp. 
Jeg sliter fremdeles med sykdom. Har null energi eller lyst til å skrive om akkurat det, så er litt fraværende her inne… Kommer sterkere tilbake 🙂 

 

 

 

#livet #energi #sykdom 

36 kommentarer
    1. Ikke stress med å bli frisk. Ikke stress med å få energien tilbake. Det høres kanskje rart ut, men jeg tenker at du virkelig trenger en time-out. Det har vært noen tøffe måneder, Slikt setter seg i kroppen. bruk litt tid på å være rolig i din egen boble. Ikke sett fokuset på alt du ikke orker, men prøv å kjenne etter hva du virkelig har lyst og overskudd til. Hvis det er å ligge sammen-krøket under dyna med lukkede øyne, så er det helt ok.

    2. Føler med deg vennen. Vet hva du snakker om, og vet at det er fryktelig slitsomt. Men langt der framme i “den mørke tunellen” har jeg tent et lys for deg. Det er bittelite, men det lyser!!!!! Når du klarer å komme gjennom, så er jeg sikker på at sola skinner over deg igjen, og da trenger du ikke hverken mitt ekstra lys eller å fikse den radioen. Klem fra meg i advent.

      1. Slitsomt er rette ordet. SElv om man bare ligger i senga liksom. Men man kommer jo gjennom som regel, og jeg tusler mot lyset ditt nå 🙂 klem <3

        1. ja jeg må rekne med en tid på minst et halvt år lillejulaften skal gipsen av da får jeg på en gåskinne og kan belaste foten lett med krykker 13 januar blir det mer en støttebandasje om den er med skinne hvet jeg ikke men den må eg ha i 3 mnd,da håper jeg att alt gror som det skal

    3. Ta godt vare på deg selv, og lag deg noen gode dager når det er mulig.💕 Ønsker deg god bedring! 😊

    4. Håper du blir fort bedre. Av og til trenger man hvile og ikke minst når man er syk. Ta vare på deg selv på alle måter.
      God bedring. Ha en fin kveld.

      1. Ja, nå håper jeg det blir fort også, for nå har jeg vært syk i 2 uker.. Så nå VIL jeg ikke mer 🙁 Takk skal du ha Helge 🙂 Og fin kveld til deg også 🙂

      1. Ja, nå er det litt synd på meg. Ikke så glad om dagen. Men jeg håper jeg er litt på bedring snart nå 🙂 SÅÅÅ glad for at du har funnet bryteren din, for det har du jammen fortjent <3 Klemmer søsklemmen <3

    5. Det er skikkelig leit å høre at du ikke er i form, jeg har sett etter deg. Gleder meg til du kommer sterkere tilbake og i mellomtiden sender jeg deg gode tanker og en god bedrings klem. <3

      1. Koselig å høre du har sett etter meg. Jeg har vært så “utafor” rett og slett. Jeg har ikke orket å tenke blogg, eller åpne pc-en en gang. Jeg har lest litt blogger, men orker ikke kommentere. Nå er jeg så lei å være syk. Hver gang jeg har trodd jeg har blitt friskere, så har det kommet noe nytt. Takk for klem og tanker <3

      1. Ja, nå har det vart så lenge, og jeg har vært syk så mange ganger at jeg er nær ved å “gi opp” litt.. 😛 Neida.. Det kommer seg vel igjen snart 🙂 Klem igjen

    6. Så leit at du er syk. Ta godt vare på deg selv, så kommer du sterkere tilbake etterhvert. Savner deg og advent med Salt og Pepper 😉
      Forstår godt at det å blogge ikke er det du tenker og fokuserer på nå. God bedringklem fra meg 🙂❤

      1. Ja, jeg savner advent med Salt og Pepper jeg også på EN måte 🙂 Det har alltid vært veldig gøy å lage, og det fikk meg skikkelig gira før jul. Samtidig som jeg visste at INGEN hadde maken kalender. MEN.. det er også en veldig krevende ting å gjøre, og i år visste jeg på forhånd at jeg ikke orket. INGENTING var laget av premier, ingen tanker tenkt ut, og Salt og Pepper har vært i bruk på skolen. Og det har gjort meg litt TOM 🙂

    7. Sender masse gode tanker til deg. Håper virkelig det kommer dager snart som fyller deg med god og fin energi. Ta vare på deg selv nå, det er det aller viktigste. <3 Klem fra nord 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg