Noen ganger tar det litt av…

 

Jeg har hatt en fantastisk dag med Mammaen Til Lille Supermann i dag!
Vi har begge kjøpt oss årskort på Nasjonalmuseet, i julegave til hverandre og oss selv, for å si det sånn. Gjett om jeg er glad for det da!?

Man blir aldri ferdig der. Det er nye utstillinger og flere etasjer, og det er digert der.
I dag var vi i Lyshallen, i 3. etasjen. Der er det utstillinger som bare går over en kort periode. Det var to ulike kunstnere i to forskjellige saler. 

Laure Prouvost, en fransk kunstner, var den vi var på til sist, og det var liksom da det tok litt av 😀

 

 

 

Fantastisk mange fargerike figurer.. Antagelig et resultat av mye forurensning.. Så litt trist er vel det hele. Men det var liksom noe litt sjarmerende og eventyraktig over dem tross alt.

 

 

 

 

 

 

  Og når det kom røyk og laget riktig så trolsk stemning der inne, så kunne jeg jo ikke dy meg så klart. Glemmer helt at det er andre til stede i rommet da. 

 

 

 

Altså… jeg prøver å være en fugl jeg også, om du ikke kan se det 😀

 

 

Eller muligens NØKKEN!… Selv om han vel er grønn så vidt jeg vet… 

 

 

Nok en fantastisk dag, med Mammaen Til Lille Supermann 🙂

 

 

9 kommentarer

Siste innlegg