Noen har bursdag i dag!!

 

Og du skjønner kanskje hvem?

 

Ja, for deg som har lest bloggen min en stund, så har du nok sett denne tegningen før, og vet hvem det skal forestille : Det er Toini!!! 

 

 

Hun kaller bloggen Dvergpinschereimitthjerte, så da skjønner du tegningen?? Hun har 3 små tasser, som hun skriver mye om og som er flittige fotomodeller;
 3 Dvergpinschere

 

 

Men hun er nesten mer kjent for sine dråpebilder og såpeboblebilder. Så i mitt hjerte eller hode,  er hun dråpedronningen også…

Toini er RÅ på foto. I mine øyne kunne hun startet et galleri, tatt betalt og blitt RIK. Så god er hun faktisk, med alle disse dråpebildene, såpeboblebildene og dyrebildene sine. Jeg synes det er underlig at ingen har OPPDAGET henne ennå, av natur- og vilt-liv-blader osv. Dette er ikke tomt skryt, men rene skjære fakta, du må gå inn å besøke henne, så skjønner du..

Her er noen av bildene, som jeg har vært inne og stjælt:

 

 

Ellers er Toini en trivelig og flott dame. Hun virker varm og snill og koselig. Hun reiser rundt med Bjørn og bobilen innimellom og trives godt med det. Til daglig er hun hjemme, men mangler som du skjønner ikke noe å holde på med 🙂 Hun er med på alt som er av foto-konkurranser eller andre små utfordringer som settes i gang. Hun leser bloggene hun besøker godt, og kommer alltid med koselige kommentarer. 

I dag har Toini – Dvergpinschereimitthjerte.blogg.no- bursdag!!

 

Gratulerer så masse med dagen Toini!
Du er flott og flink, fortsett med det 🙂 
Kos deg med kake, og Bjørn og småtassene.
Her er den faste Frodith-kaken så klart

 

Bursdagsklemmer fra meg <3

 

Kjenner du Toini?
Har du hatt bursdag på blogg?

 

 

#bursdagsinnlegg #gratulasjoner #bursdag #dvergpinschereimitthjerte

16 kommentarer
    1. Gratulerer med dagen! Jeg har ikke vært innom henne før, men har sett de flotte bildene hennes på bloggen din iblant. Fin tegning du har laget også, hundene ligner veldig!

    2. Du er bare helt utrolig til å huske på disse bursdags datoene <3 Og jeg er helt enig. Toini er utrolig flink bak kameraet. Og har bestandig noe nydelig å vise oss. Jeg rett og slett elsker bloggen hennes <3

    3. Så koselig, herlig innlegg om ei herlig dame<3 gratulerer til Toini<3 som tikker innom def Toini, snart… bare vent litt… må bare trøkke meg igjennom hos frodith først…

    4. Koselig bursdagshilsen. 🙂 Du er så flink sånn, Frodith. Passer på alle lissom. Jepp, jeg har vel hatt en bursdagshilsen eller to fra deg jeg også her på blogg. Følger Toini, har gjort det noen år, og er helt enig i det du skriver. Gratulerer til ei flott dame.

    5. Ja, Toini kjenner jeg jo så klart ♥ Veldig dyktig fotograf, jeg har tenkt tanken selv, at hun helt sikkert kunne tjent penger på bildene sine. Jeg har vært innom og gratulert henne på Facebook, men så klart gratulerer jeg jo her også ♥
      Ønsker deg en superduper bursdag Toini 🙂
      Og en fin dag til deg også så klart, Frodith 🙂 Klem

    6. Åååå så koselig! Jeg scrollet nedover facebook siden, og plutselig så jeg et kjent bilde! Tre små dverger og et kamera! En flott tegning! og et såååå koselig innlegg! Tuuuusen takk snille du! Det varmet!

    7. Aha,, bursdag i dag 😀 Og du påpasselige Quinde, har full kontroll 😀 Kjempeherlig, da må jeg smette innom Toini og synge bursdagssangen så klart. 😀 Hipp hurraaa for The Queen of the Drops 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg