Nostalgi

 

Tror helgen blir bra jeg!
Det gjelder å ha “trua”, er det ikke det man sier?

 

 

 

Denne helga blir også en helg med rydding og styr i barndomshjemmet. Koselig på et vis, fordi vi er sammen. Og litt fint er det jo å få mimret litt også. Samtidig er det litt tungt, fordi det er en epoke som er over, ugjenkallelig over liksom.. 

Nostalgi er rare greier. Fint, men litt sårt…Vel, jeg skal i alle fall gjøre det jeg kan for at det skal bli en fin helg for oss alle 🙂

Og hvem vet, kanskje finner jeg noen morsomme gamle bilder som jeg ikke har sett på en stund.

 


Har du noen gode planer for helgen?
Hva da?

 

 

#nostalgi #rydding #barndomshjemmet

11 kommentarer
    1. Så skjønt bilde <3 🙂 Ja det er nok både fint og sårt å komme tilbake til barndomshjemmet når en epoke er over… <3 Godt at dere er flere om dette, og håper dere får det koselig sammen også <3 God helg videre 🙂 Klem <3

    2. Vemodig å rydde ut av barndomshjemmet og vanskelig å vite hva man skal kaste, – er så mye det er knyttet minner til.<3 Godt dere er flere til å dele på det. Junior og jeg skal reise med toget fra Jaren og til Teknisk Museum på Kjelsås idag, – det blir spennende!

      1. Ja, sånt tar tid, så jeg skjønner om du ikke har fått gjort det. Vi jobber med saken. I morgen og søndag får vi nok gjort litt 🙂 Takk 🙂

    3. skjønner godt att det er både godt og sårt dette,en vil helst att denne epoken skal vare evig,desverre er det ikke slik,godt dere er flere sammen da,og ikke bare en :=) her har vi ingen planer for helgen,ikke umulig mannen jobber litt med mer vinterved ,

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg