NSB – Nokså Sære Baner

 

Ha-ha…MÅTTE bare…
Vi dro hjemover igjen med NSB i dag, og ikke Svenska Jernvegen..

 

Rareste turen på lenge. 
Greit at det ikke er lange turen, men at de overhode ikke selger NOE på turen er rimelig rart synes jeg. Og sært…
Vi hadde jo mye fore rett før vi dro fra Gøteborg og rakk ikke mer enn å RASKE med oss noen baguetter. Drikke fikk vi ikke tatt med oss.. 

Og du vil ikke tror det! NULL drikke å få tak i på toget. Det VAR en kafevogn der, men der hadde de IKKE mat, IKKE drikke, og ingenting. Ikke så mye som en liten automat hvor man kunne kjøpe noe en gang, på HELE toget… Og da jeg spurte om å få en pappkopp eller noe så jeg kunne ta noe vann fra kranen på do, så ville konduktøren absolutt ikke anbefale det heller. Heller fraråde…For der lå vannet i tanker og var visst skumle greier…. 

Så er det rart man blir tørr i munnen?

 

 

 

Jeg drikker vanligvis ikke så mye i hverdagen, men når jeg overhode ikke har tilgang på drikke, og kun har kjeks og tørre maiskaker i niste i tillegg til baguetten, ja da får jeg en smule panikk….
Og en smule tørre lepper…Så tørre at de henger seg opp 😉

 

 

 

 

NSB- Nokså Stupide Baner…?

 

 

 

#tog #reise #nsb

 

12 kommentarer
    1. Rart de ikke hadde noe i kafèvognen i det minste, – hvorfor dra med den vognen når det ikke er noe der, og på en såpass lang tur! Vondt å ikke ha noe å drikke på og lett for å få vondt i hodet da. Håper du fikk i deg masse drikke da du kom hjem.

    2. Ja sånn er det.. Må ha med alt. Bunkre med aviser og baguetter og drikke. Gjorde det sist jeg tok toget til G. Borg..
      I januar tok jeg tok fra Porsgrunn til Oslo. Der var det automater.. Men de virket ikke med kort 😀 og mynter hadde jeg ikke…. Så mitt råd er… Tog… Ha med ALT sjøl…

    3. Jeg skjønner det er lenge siden jeg kjørte med NSB, for sist gang jeg gjorde det var det i det minste en sånn tralle de gikk rundt med. Litt som på flyet… Det var kanskje bedre service på SJ?

    4. Det der høres jo helt merkelig ut. Var det bare i dag de ikke solgte noe, eller sånn til vanlig også? NSB må da tjene penger på å ha salg av diverse forfriskelser til passasjerene vil jeg tro. Merkelig hvordan behovet for drikke blir mye større enn normalt når man ikke har tilgang til noe… Håper du fikk drukket når du kom hjem da, og ikke var blitt til en tørr rosin. Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg