Ny dag – nye muligheter

 

Hei og hopp!
Ny dag – nye muligheter.
Ja…for sånn er det. Det man gjorde i går, uansett hva det var, KAN man legge bak seg å gå videre om man vil. Det ligger alltid muligheter i NÅ-et og framover.

Og for meg betyr en ny dag akkurat EN dag til jeg farer avgårde til det stor “ytlandet”…Ja…Sverige altså…

Først skal det jobbes noen timer nå.
Så innom en butikk for å få med det mest nødvendige til hotell-livet.
Så pakke kofferten.
Til slutt er det bare å sette seg stille ned i sofaen og riktig KJENNE på sommerfuglflaksingen i mageregionen. Lenge siden jeg har gledet meg SÅNN til en tur!

 

Har du noen gode planer for dagen? 🙂

 

 

#hverdag #planer #tur

 

10 kommentarer
    1. åååh er det allerede i morra? Heia Jøttebøj, som min svenske onkel tøysa med at det het da jeg var barn! 😀 Tror Desigualbutikken gleder seg også, hehe…
      Håper du fikk fiksa alt i dag, og at kvelden gir nye muligheter for en god kveld med sommerfugler og det hele 😉
      Klem til deg <3

    2. Her har vi kommet oss til Huset ved sjøen, og skal være her til søndag.
      I morgen kommer 2 av barnebarna og skal være her sammen med oss. 🙂
      God tur, kos deg!

    3. Gleder meg til å høre hvordan dere har det på turen, – håper du finner noe du liker på Desigual! Ikke rart du gleder deg, og spesielt nå som de ikke har butikk i Norge lenger. Skikkelig gøy å komme til Gøteborg også da, – herlig med hotell-tur! 👍

    4. Jeg kjenner igjen beskrivelsen med sommerfuglflaksingen i magen før man skal reise. Det å glede seg til turen skaper jo forventninger og da er man positivt innstilt til turen 🙂

      Jeg har vært og trent til fysioterapeut, og det var kjempegodt 🙂

      Ønsker deg en kjempefin onsdag <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    5. så deilig å ha en slik tur å glede seg til :=) da sier jeg virkelig god tur .Dagen min blir å støvsuge og så må jeg ut og gå en tur,mulig jeg planter noen av stemorsblomstene over i krukker også :=)

    6. Så kjekt at du skal på tur. Det å glede seg er jo halve turen nesten 🙂

      Dagen her er planløs. Jeg håper å våkne nok til å gå en tur 🙂 Og ellers blir det sikkert litt strikking og sånt 🙂

      Kos deg masse ♥ Klem ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg