Nye gleder på gang..

 

Jeg er jo kjent for å kunne være litt engasjert. Eller av og til litt MYE..
Selv om jeg ikke kjører berg-og-dalbane – når det gjelder humøret sånn ellers, så må jeg vel si at jeg ikke akkurat bare beveger meg vannrett når det gjelder engasjement.
En liten sprett på trampolinen kan det kjennes som..
Det kiler i alle fall ganske kraftig i mageregionen når jeg setter i gang “gledingen”..

Her er det jeg gleder meg til nå om dagen:

 

  • Tur med bestisen NESTE helg

 

 

  • Kjersti kommer i april. Turer da også..

 

 

  • Treff med barndoms-bestisen i påsken

 

  • Bloggtreff i juni

 

 

Hvis du ikke har fått med deg “hippie-innlegget” mitt, så finner du det HER..

 

#glede

7 kommentarer
    1. Du har en del og glede deg til utover vpren og forsommeren 😊 Jeg gleder leg også til blogg treffet i juni, og nå enda mer siden jeg har bestilt hotellrom 🤩

    2. Ja det mangler ikke på planer og engasjement hos deg 🙂 Jeg må jo ta ting litt mer på sparket jeg da.. Til og med feriene med mannen har blitt bestemt den dagen vi drar etter jeg ble syk, kan tenke at vi skal noe men bestiller hotell den dagen vi drar på tur..og som regel har det vært ledige rom da også 🙂 Mye koselig du skal..også var det fine tegninger og et søtt og sjarmerende bilde 🙂 Klem <3

    3. ja du har masse å glede deg til ser eg :=) det har jeg også for søster kjem snarvi skal ha urnenedsettelse på pappa,men søster blir hos oss i påsken det blir kjekt,så har jeg og søster planer om å få til en tur på galhøpiggen tidlig sommer og vi skal ha barnedåp også i juni og vi skal til Trøndelag når vi blir friske og besøke største sønnen vår :=) og småguttene,masse kjekt å se fram til,tenker vi alle trenger å ha koslige ting å se frem til eg :=)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg